Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Se dog litt bort i fra fargen, var bare et eksempel.

Men er flere versjoner;

pPOLO2-12707681_lifestyle_v360x480.jpg

pPOLO2-12707686_lifestyle_v360x480.jpg

pPOLO2-12298131_lifestyle_v360x480.jpg

pPOLO2-12298136_lifestyle_v360x480.jpg

Er enig at den med mange ruter kan være litt slitsom å se på. Spesielt den i mørk blå som er i spoiler. (nederste bildet).

Endret av Vertical^
Skrevet

Noen som har prøvd Turnbull & Asser sitt 'Custom shirt' produkt?

Kunne være fristende, men er dypt skeptisk til oppegg de en selv skal ta mål og sende inn. Litt blandete erfaringer med det fra Tailor Store.

Skrevet

Min andre halvdel kjøpte en oversized Alexa i går og fikk da med en impregneringsspray hun ble anbefalt og bruke på den. Men er det noe annet hun heller bør bruke, evt bruke i tillegg for å ta vare på den best mulig?

Skrevet

Kjøpte hun den i Mulberrybutikken i Akersgaten? De ansatte der gir alltid anbefalinger om vedlikehold, og det skal også følge med en lapp om informasjon om det i vesken. En Saphir Renovateur kan være fin å bruke for å gi ekstra pleie.

Skrevet

Kjøpte i Akersgaten ja, hun fikk med en spray fra Collonil (som også anbefales i lappen i vesken), men tenkte som du nevner på Renouvateur eller om det er andre produkter som kan funke bedre.

Har lest litt forskjellig om impregnering i skotråden og siden det er endel med god kompetanse på skinn her ville jeg bare høre :)

Skrevet

Personlig ville jeg droppet impregnering. Bruk heller en god cleaner/conditioner, f.eks. renovateur. Hermes bruker det på sine vesker, så det er vel et tegn på at det er brukbart også på andre ting enn sko...

Skrevet

SmartClub har jo et greit renseri for en veldig lav pris hvis du har medlemskort, tror jeg...

Men vet noen hvordan chambray-stoffet føles? Kan skjorter av chambray brukes til hverdagsbruk?

Skrevet (endret)

Har en skjorte i chambray fra Gant Rugger. Er mykere enn oxfordbomull (finnes det noe godt norsk ord?), og ser mer ut som denim. Absolutt hverdagsstoff. Ville aldri brukt min skjorte i chambray til mer pyntede anledninger.

Endret av Phelge
  • Liker 1
Skrevet

Som fkm sier, caps er ikke classy. Det har aldri vært classy. Uttrykket classy i seg selv er egentlig lite classy det og.

Polo har noen skyggeluer som er fin og ikke typisk flatbremmet Yankees for stekere i 17-års alderen, men de er ikke "classy".

Skrevet

PRL hadde en fin kolleksjon med skyggeluer i fjor, i hvertfall. Du får sjekke ut det. Det ser i det minste langt bedre ut enn flatbremmede skyggeluer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...