kristinku Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Hei! kan man fortsatt få inn kanaler med kun en sånn antennekabel i veggen? eller må man ha get eller noe sånt nå? vil ha tv, men vil helst ikke betale for mye..
Wrasko Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Kabel så må du ha kabelleverandør. Derimot antenne så kan du få riks tv, og der er det ett par kanaler du får "gratis" om du kun kjøper selve dekoderen.
kristinku Skrevet 30. september 2012 Forfatter Skrevet 30. september 2012 Kabel så må du ha kabelleverandør. Derimot antenne så kan du få riks tv, og der er det ett par kanaler du får "gratis" om du kun kjøper selve dekoderen. takk for svar! hvor kjøper jeg dekoder da? jeg har en sånn antennekabel eller hva det heter, men det er alt. hva mer trenger jeg?
Mr D Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Du må jo vite hva du kobler deg til i veggen. Det finnes flere kabel-TV-selskap hvis det er det du har...
kristinku Skrevet 30. september 2012 Forfatter Skrevet 30. september 2012 Du må jo vite hva du kobler deg til i veggen. Det finnes flere kabel-TV-selskap hvis det er det du har... aner ikke hva som er i veggen? vet at det er get her hvertfall. bor i leilighet. må jeg abonnere på noe? jeg er helt blank, har ikke hatt tv på leeenge
Mr D Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Hvis du vet at du har Get så er det bare å plugge i kabelen og søke opp de analoge kanalen. Hvis du vil ha bedre bilde og flere kanaler, tar du kontakt med Get og leier en dekoder. 1
kristinku Skrevet 30. september 2012 Forfatter Skrevet 30. september 2012 Hvis du vet at du har Get så er det bare å plugge i kabelen og søke opp de analoge kanalen. Hvis du vil ha bedre bilde og flere kanaler, tar du kontakt med Get og leier en dekoder. jeg prøvde med en antenneledning, men fikk ikke frem noen kanaler. hva kan jeg gjøre da?
Mr D Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Du har vært inne i TV-ens installasjonsmeny og prøvd å søke opp stasjoner?
kristinku Skrevet 30. september 2012 Forfatter Skrevet 30. september 2012 Du har vært inne i TV-ens installasjonsmeny og prøvd å søke opp stasjoner? ja, jeg tror hvertfall det var det jeg gjorde! når jeg går inn på autotune må jeg velge mellom alternativene secam l/ll og bk/dk/i det sier meg ingen ting! når den søker står det et tall som stiger og MHz UHF også kommer det ikke noen kanaler..
kristinku Skrevet 30. september 2012 Forfatter Skrevet 30. september 2012 Ja, det var bg, ikke bk. men fortsatt ingen kanaler da.. vet du hvorfor?
Mr D Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Vet ikke om det er aktuelt hos deg, men i Oslo er det mange eldre blokker hvor antenneopplegget er oppgradert og det finnes 2 antennekontakter i stua. Isåfall skal du bruke den som er utenpåliggende, den innfelte (gamle) er koblet fra, men ikke fjernet.
kristinku Skrevet 30. september 2012 Forfatter Skrevet 30. september 2012 Vet ikke om det er aktuelt hos deg, men i Oslo er det mange eldre blokker hvor antenneopplegget er oppgradert og det finnes 2 antennekontakter i stua. Isåfall skal du bruke den som er utenpåliggende, den innfelte (gamle) er koblet fra, men ikke fjernet. det er to sånne "hull" til antennekabel, og begge ender av kabelen passer i ett av hullene. men kun den ene siden av antannekabelen passer i tven..
Mr D Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 Vet ikke om det er aktuelt hos deg, men i Oslo er det mange eldre blokker hvor antenneopplegget er oppgradert og det finnes 2 antennekontakter i stua. Isåfall skal du bruke den som er utenpåliggende, den innfelte (gamle) er koblet fra, men ikke fjernet. det er to sånne "hull" til antennekabel, og begge ender av kabelen passer i ett av hullene. men kun den ene siden av antannekabelen passer i tven.. Ja, det er et hull til TV og et til radio. Det jeg tenkte på var om det var 2 forskjellige bokser (med 2 hull) i rommet. 1
Svinks Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Er dette enebolig, rekkehus, leilighet i blokk eller leiegård? Spør en nabo hva de har, dersom det er bygning med flere boliger. Eller utleier hvis du leier. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå