KjellV Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Hei. Jeg har meget lyst å bytte ut mitt 21" fjernsyn jeg har stående her på hybelen med et 28" widescreen (aller helst 32"+ men de blir så ekstremt dyre da). Jeg har to kriterier som MÅ oppfylles: [*]Flatt billedrør [*]100Hz Har sett på disse to apparatene: Thomson Phillips Hvilket anbefaler dere? Jeg heller mest mot Philips. 15KG lettere (43 mot 58) og det har 1200 siders text tv minne (som om jeg får bruk for det). Synes også det ser litt bedre ut. Blir også glad hvis dere kommer med andre alternativer. Mvh
Mr D Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Kjenner ikke Thomson-apparatet. Philipsen gir meget godt bilde i forhold til pris, men den har ikke helt flatt bilderør.
KjellV Skrevet 4. september 2003 Forfatter Skrevet 4. september 2003 Kjenner ikke Thomson-apparatet.Philipsen gir meget godt bilde i forhold til pris, men den har ikke helt flatt bilderør. Hmm..? Ikke flatt? Trodde Black Line S Ultra Flat betydde det var flatt jeg men jeg skal ikke påstå noe. Har ikke så ekstremt mye peiling ang. TV-teknologi.
Mr D Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Hos Philps heter det Real Flat hvis bilderøret er helt flatt.
KjellV Skrevet 4. september 2003 Forfatter Skrevet 4. september 2003 Hmm.. Så nå et Phillips 32" til samme pris. Hva er det som er dårligere med dette? Er jo samme prisen jo. *forvirret*
Mr D Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Dette apparatet skal være ny modell med helt flat skjerm som tilsvarer den du spurte om. Den finnes også som 28".
TettSpaden Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 thomson (trodde egentlig det het thompson?) har mange gode apparater, gir veldig mye for pengene, vet ikke akkurat åssen den modellen der er, men er jo verdt å sjekke den ut nærmere. ellers er phillips bra, som alltid stort sett, men akkurat phillips 28" widescreen er helt ræva, har sett på en god del av dem, og ingen har vært bra, må du ha 28" widescreen, anbefaler jeg å ta en titt på noe annet enn phillips. JVC var ett jalla merka før, men de siste to årene har de gått hardt og tungt inn i billigmarkedet når det gjelder tv'r, mange av tv'ne er meget bra, veldig bra bilde,lyd og mange funksjoner, men varierer litt fra modell til modell, så du bør se på den hvis du kjøper.
KjellV Skrevet 4. september 2003 Forfatter Skrevet 4. september 2003 OMG, forumet klikk? Ble dobbeltpost på meg :/
Mr D Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Hmm.. Så nå et Phillips 32" til samme pris. Hva er det som er dårligere med dette? Er jo samme prisen jo. *forvirret* Eksakt samme apparat som vi begynte med, men i 32". Er med i en reklamekampanje om dagen som ekstra godt tilbud (spørs om de har flere igjen..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå