4Wheel Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Hei Lurer på om noen her kan anbefale meg en skriver til en 1500,- eller 2000,- kroner, som er virkelig bra på bilder/ grafikk og tekst. Har sett litt på CANON i850 sin, og er det noen som har vært borti den?? PÅ FORHÅND TAKK. Fra Kjetil
KjellV Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Så det er sikkert ikke så aller verst skriver. Vurderer faktisk å kjøpe en slik selv.
overLoad Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Kjøp i 850. Den koster 1500. Suveren på hurtighet og brukskostnader.
It's me Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 CANON i850 Meget god skriver, rask og ypperlig fotokvalitet og "vanlige utskrifter". Er i høyseste grad imponert over fotoutskriftene da disse er meget gode. Er treg fra man har slått den på til den vil begynne å skrive, men det er det eneste jeg hittil har å klage på. Et meget godt kjøp. Får terningkast 6 av meg. Annbefales +++
Eriond Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Jeg liker også godt I850. Broder'n og en kamerat av meg har slike. De virker veldig bra. Når min Hp 970Cxi går tom for blekk, skal jeg ha en slik!
meastp Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Denne er fin, ja. Vi fikk den for et par dager siden, og alt er ok (bruker printerporten på en SMC Barricade 7004) Det følger med en 5-pack med 10x15 foto-ark som du kan leke deg med også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå