Gå til innhold

Holder det med 650w?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det holder med god margin så lenge du ikke skal kjøre SLI/Crossfire eller lesse på med andre komponenter som trekker mye strøm. Hvis du ønsker muligheten til to skjermkort så bør du velge 750W, vil du ha tre skjermkort så bør du ta 850W. Hvis du uten SLI/Crossfire ønsker å bruke mer penger på PSU, så er det mer aktuelt å gå opp til AX-modellen enn å gå opp i størrelse. OBS! Pass på at du får den nye utvgaven av HX 650 (Noe jeg er rimelig sikker på at du får hvis du handler den der fra Dustin, men enklete butikker kan ha den gamle på lager fremdeles.)

Lenke til kommentar

Har sett litt på ax modellen også. Hvis jeg skulle gått for 750w ville jeg nok tatt denne, da prisforskjellen ikke er større enn ca 50 kr. Men i budsjettet passer hx 650 best inn, da jeg sparer 250 kr fra ax 750. En annen grunn til at jeg ser på hx er fargen. Blått, svart og hvitt er fargene jeg går for på builden:)

Ser på dustin at de har to hx 650

 

 

Ja, det holder med god margin så lenge du ikke skal kjøre SLI/Crossfire eller lesse på med andre komponenter som trekker mye strøm. Hvis du ønsker muligheten til to skjermkort så bør du velge 750W, vil du ha tre skjermkort så bør du ta 850W. Hvis du uten SLI/Crossfire ønsker å bruke mer penger på PSU, så er det mer aktuelt å gå opp til AX-modellen enn å gå opp i størrelse. OBS! Pass på at du får den nye utvgaven av HX 650 (Noe jeg er rimelig sikker på at du får hvis du handler den der fra Dustin, men enklete butikker kan ha den gamle på lager fremdeles.)

Det er den nye gold pluss utgaven jeg går for:)

 

Det hadde sikkert vært lurt å gå for 750, men jeg ser egentlig ikke hvorfor jeg skal sli et gtx 680. Sikkert mange grunner, Men det ville jo kostet 4000 til. Ville det da ikke vært bedre å spare de pengene til neste generasjon nvidia? Hvilke fordeler vil jeg ha av å sli et gtx 680? Er ikke kortet egentlig kraftig nok til å dra alle dagens spill og forhåpentligvis kommende spill på max?

 

Om psu, Hvordan overvåker jeg strømforbruket til pcen?

 

Takk for alle svar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...