Gå til innhold

[Endret] Backupprogram som tar backup fra NAS/nettverks share til 2 USB disker


yhagger

Anbefalte innlegg

Originialttittel: Backupprogram som tar kontinuelig og automatisk backup fra NAS til eksterne disker

 

Se post nr 4 for endret forespørsel.

 

Hei.

 

Jeg leter etter et godt backupprogram som kan ta kontinuerlig backup av filer på NAS'en min. Jge har nå de siste dagene prøvd sikkert 10 forskjellige.

 

Cobian, Easeus, WD AnyWhere Backup, WD SmartWare, Transcend Elite, Areca, Ace, og noen til. Ingen av disse har gjort det jeg ønsker. De som har muligheten for kontinuerlig backup og filhistorikk på en ordentlig oversiktlig måte støtter ikke å ta backup fra NAS. De som støtter det mangler disse funksjonene. Og Cobian som er det nærmeste jeg har kommet så langt mangler en effektiv måte å gjenopprette filene på.

 

Noen som har noen tips til meg? Kan helst være gratis, men er nok nå villig til å betale for et program som faktisk gjør det jeg ønsker.

 

Jeg er også villig til å ha et program som kjører en gang i timen eller tilsvarende.

 

PS. Jeg fant ikke et eget forum for Backup, det burde det være tenker jeg.

 

Gunnar.

Endret av yhagger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allway Sync støtter i gratisutgaven kun 40000 filer pr dag. Går dårlig når nas'et mitt er på 1,4 TB. Er også avhengig av at det tar vare på mer enn en versjon av fila. Og slettes fila på orginalstedet skal jo selvfølgelig den ikke bli slettet på backupen.

 

Skal også ha backup til 2 ulike eksterne disker så jeg kan ha en off-site til enhver tid.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...