Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Privatisteksamen norsk sidemål


Anbefalte innlegg

Har valgt å ta opp igjen sidemålseksamen som privatist, siden jeg ikke var helt fornøyd. Håper det blir noen andre enn de forrige jævlene som lager eksamenen denne gangen.

 

Når jeg skal til å betale for eksamenen på Privatistweb så legger jeg merke til meldingen: "Hugs at du og må ha eksamen i NOR1211(hovudmål) og NOR1213(munnleg) får å få godkjent faget". WTF? Må jeg opp til tre eksamener i norsk for å få tatt én?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Har et spørsmål her;

 

Vil det også bli tildelt en elektronisk utgave av eksamen i norsk både hovedmål og sidemål? Eller er det bare tilgang på papirutgave av eksamen? Husker når jeg gikk på VG3 allmenn påbygg, da hadde jeg tilgang på begge deler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ok her er det to motstridene innlegg. Best å kontrollere med eksamenskontoret på mandag. Det er essensielt at jeg får tilgang til elektronisk utgave, ellers får situasjonen et annet utfall.

Lenke til kommentar

Ok her er det to motstridene innlegg. Best å kontrollere med eksamenskontoret på mandag. Det er essensielt at jeg får tilgang til elektronisk utgave, ellers får situasjonen et annet utfall.

Jeg fikk det for et halvt år siden når jeg hadde norsk eksamen, og tror ikke har skjedd noe på et halvt år :)

 

Men uansett greit å få det bekreftet.

 

Du får utlevert en lapp hvis du har med PC, du får passord på det trådløse nettverket, logger deg inn på utdanningsdirektoraet sine sider med ditt besteme passord/brukernavn.

Etter du har logget inn er det bare å vente til eksamen starter, så kan du se / laste ned oppgaven der inne.

 

Eneste skumle med eksamen på PC er at hvis du skal ha problemer med internett tilkobling eller feil med PC så kan ingen hjelpe deg

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Har valgt å ta opp igjen sidemålseksamen som privatist, siden jeg ikke var helt fornøyd. Håper det blir noen andre enn de forrige jævlene som lager eksamenen denne gangen.

 

Når jeg skal til å betale for eksamenen på Privatistweb så legger jeg merke til meldingen: "Hugs at du og må ha eksamen i NOR1211(hovudmål) og NOR1213(munnleg) får å få godkjent faget". WTF? Må jeg opp til tre eksamener i norsk for å få tatt én?

 

Så lenge du har karakter i de to fra før bør det vel gå greit? Jeg tok i allefall kun bokmål som privatist. Husker riktignok ikke om jeg fikk en slik mld. Men det ville jo vært idiotisk om du måtte tatt alle tre (pluss betale for alle tre) når du bare trenger den ene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...