Gå til innhold

Asus Transformer Prime eller IPad 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil du ha Android eller iOS?

 

Blir smak og behag. Liker du det enkelt, rent og fint, gå for iOS.

Derimot, liker du å fikle litt med hjemskjermen, ha widgets osv gå for Android, altså Asus.

 

Selv bruker jeg iPad'en mer enn Galaxy Tab'en. Liker at det er så enkelt på iOS. Derimot, bruker jeg Android telefon til vanlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sett på TV2 nå? Fikk samme spørsmålet av en bekjent etter han hadde sett på "TV2 hjelper deg" :p

 

Som Lami sier, iOS er enkelt og greit. Du har hjem skjermen, og du har apper.

 

Ser du på Android er det litt mer for de som vil ha muligheten til å fikle litt, og for eksempel kunne ha tilgang til filsystemet, laste ned ting og rett og slett flere muligheter,

 

Selv må jeg si at av de to ville jeg valgt iPad. Jeg er egentlig en person som ikke er så glad i Apple, men på 10" blir Android en helt annen opplevelse enn på telefonen.

 

Men nå kommer jo snart Windows 8 og Windows RT, med Microsoft sin Surface og mange andre. For meg er Win 8 det første tablet operativsystemet som faktisk appellerer noe. Spesielt de med Windows 8 som har full god gammeldags Windows funksjonalitet.

Lenke til kommentar

liker det gjerne kjapp og enkel og kjempe bruker vennlig =)

og Ja, bestiller det på nettet, en kompis har det og han anbefaler også ASUS Prime :)

 

Vil du ha Android eller iOS?

 

Blir smak og behag. Liker du det enkelt, rent og fint, gå for iOS.

Derimot, liker du å fikle litt med hjemskjermen, ha widgets osv gå for Android, altså Asus.

 

Selv bruker jeg iPad'en mer enn Galaxy Tab'en. Liker at det er så enkelt på iOS. Derimot, bruker jeg Android telefon til vanlig.

liker det gjerne kjapp og enkel og kjempe bruker vennlig =)

og Ja, bestiller det på nettet, en kompis har det og han anbefaler også ASUS Prime :)

Lenke til kommentar

Litt off-topic, men har du en link til hvor du evnt. skal kjøpe fra?

 

Blir vel på expert eller noe da :p her er de linkene jeg tenker å kjøpe dem fra, bare å komme med inspill hvis det er noe

 

IPad3 : http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=203186&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Apple+APPLE+IPAD+3GEN+WIFI+3G+32GB+BLACK

 

Asus greie: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=203992&utm_source=Prisjakt&utm_medium=pris_cpc&utm_content=fast&utm_campaign=Prisjakt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...