Gå til innhold

I kveld kommer iPhone 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er igjen bare tull. Alt opptak av lyd, bilde og video fra Apple sine events er tillatt, bare du ikke bruker blitz/lys.

Hvis ikke du har noe annet å komme med en patenttrolling så bør du la være å poste her.

Tror du skal roe ned egoet ditt og lese tråden en gang til jeg, før du setter andre i bås - JEG har aldri sagt at det ikke er lov. Jeg sa bare at det ikke kom som noe sjokk - det på uttalelsen fra en annen bruker.

Lenke til kommentar

En ting som kunne vært interessant å vite er hvem det er som betaler for å sende kanskje 2-3 skribenter til London for å dekke slike "begivenheter", som lanseringen av Samsung Galaxy S III nylig, og nå iPhone 5.

Dersom Samsung og/eller Apple betaler reise og/eller opphold for amobils medarbeidere i slike tilfeller kunne det jo være fint om dette opplyses i artiklene som følger fra lanseringene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting som kunne vært interessant å vite er hvem det er som betaler for å sende kanskje 2-3 skribenter til London for å dekke slike "begivenheter", som lanseringen av Samsung Galaxy S III nylig, og nå iPhone 5.

Dersom Samsung og/eller Apple betaler reise og/eller opphold for amobils medarbeidere i slike tilfeller kunne det jo være fint om dette opplyses i artiklene som følger fra lanseringene.

 

Tenker du at dette vil påvirke journalistene til å fremheve et produkt ? Gjøre de mindre objektive ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...