Alkanide Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 (endret) Jeg har Office 2010, er det nå sannsynligvis, eller var det 2007.. (PCen jeg hadde det på har sloknet, så jeg må bytte den ut og få ny office-pakke, og har ikke pakningen til office, så aner ikke hvilken versjon det er) Ja, uansett så er vel prinsippet det samme, at det står *ikke-kommersiell bruk* et sted på sida.. Så er det jeg lurer på med dette.. Om man nå skulle skrevet.. Bok.. I mitt hode oser det kommersiell bruk.. Så spørsmålet.. Kan man ikke bruke word til å skrive bok? Endret 11. september 2012 av Alkanide
nomore Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Jo, man KAN skrive ei bok med Word - men du har ikke LOV til og gjøre det. Stor forskjell
Alkanide Skrevet 12. september 2012 Forfatter Skrevet 12. september 2012 (endret) Morsomt Så hva må man bruke for å skrive bok da..? Sånn som man kan sende inn til forlag.. WordPad? Endret 12. september 2012 av Alkanide
nomore Skrevet 12. september 2012 Skrevet 12. september 2012 Enten så kjøper du en lisens til Office/Word som gir deg lov til å bruke det til kommersielt formål, eller så laster du ned en teksteditor som du har lov til å bruke til formålet. For eks OpenOffice.
Nuffern Skrevet 13. september 2012 Skrevet 13. september 2012 Det skal sies at selv om du har en Office Home & Business, så kan det hende at det står "Ikke kommersielt bruk". Dette er i så fall feil, og oppstår en sjelden gang med enkelte installasjoner. Er det Office Home & Student, så er det riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå