Skognisse Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Tema inholdet sier vel det meste... Trenger nummeret Fikk l/p på en mail, og sitter her omtrent og tripper etter å få kobla vekk fra telenor og over på Kvalito så slipper betale de herskens blodpengene de suger ut av stakkars folk som bor litt utenfor sivilisasjonens grenser ;P
Lurifaksen Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Av og til lurer jeg på hvorfor folk registrerer seg her og skriver et innlegg, i stedet for å gå inn på www.kvalito.no og hente nummeret, eller sende dem en e-post. Nummeret er: 2241422x ( )
Skognisse Skrevet 3. september 2003 Forfatter Skrevet 3. september 2003 hehe.. fikk just mail fra kvalito nå .. må si , de er noe utenom det vanlige når det gjelder suport og opfølging 00:17 på kvelden hehe.. Men .. ikke for å være teit.. hvor på siden finner du nummeret ? .. tror du ikke jeg satt der og trykka og lette først ? ekke heelt hjelpesløs hehe.. kanskje litt blind seint på kvelden men..
Gunnar B Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 7462 Trondheim 73 54 64 80 0159 OSLO 21 00 99 00 9405 Harstad 770 00 790
mikkex Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Kan vi slippe mer av denne forbannede snikreklamen? Jeg har sett lignende Kvalito-poster tidligere også og det provoserer meg veldig. må si , de er noe utenom det vanlige når det gjelder suport og opfølging 00:17 på kvelden hehe.. Som GeeZuZz sier; hvorfor registrere seg her og skrive et innlegg for å finne nummeret? og så tilfeldigvis opplyse om hvor fantastisk service de har? Og ta med det helt overflødige "Fastpris ISDN ?" i tittelen? ---------------------------- That does it! Shenanigans! Shenanigans!!!
TettSpaden Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 jepp enig, har blitt litt mye av det gode nå, virker som de driver snikreklame i hytt og pine
Skognisse Skrevet 3. september 2003 Forfatter Skrevet 3. september 2003 Ok, jeg skulle kanskje ikke brukt det temaet da, beklager.. og nei jeg har ikke noe med Kvalito å gjøre, hehe, ikke la det gå utover dem at jeg er en overtrøtt bruker som ikke er helt oppegående. natta folket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå