Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Utrolig klein situasjon


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg får starte med å si at jeg er 15 år, og har en trang forhud som ikke kan trekkes tilbake, verken nå penis er stiv eller slapp. Når jeg prøver å trekke den tilbake vises kanskje 1 cm diameter av penishodet.

 

For noen dager gikk jeg alene til legen. Foreldrene mine trodde bare jeg skulle sjekke noe annet. Legen så på penis mens jeg prøve å trekke forhuden tilbake, og begynte etter det å fortelle meg hvordan det ble gjort under et inngrep ved trang forhud. Han spurte meg deretter om jeg ønsket en time på poliklinikken, noe jeg sa ja til.

Jeg kommer til å få et brev om timen på poliklinikken snart. Når jeg får brevet vet jeg ikke.

 

Jeg får brevet snart, og vet jeg må fortelle minst en av foreldrene mine om det. Dette setter meg da i en utrolig klein situasjon. Jeg MÅ fortelle det til mamma, siden det er dit brevet kommer.

Jeg aner rett og slett ikke hvordan jeg skal si det til henne. Jeg har aldri noensinne snakket med henne om noe slikt før.

Skal jeg fortelle om det før eller etter hun har sett brevet, og hvordan? :/ Hvilken måte ville vekket minst reaksjoner hos DEG hvis du fikk vite at sønnen din hadde trang forhud? Anonym poster: 840efabdb8819d44c26b3dbafd8e1fea

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke mer kleint enn du gjør det til sjøl. Det er mora di, hun har nok inntil for få år siden kjent kroppen din like godt som deg selv! :)

 

Bare finn ei anledning til å fortelle henne det. "mamma, vet du jeg var hos legen her om dagen..." som om det er verdens mest naturlige ting. For det er ikke noe dramatisk vef dette, du er ikke en freak, det et en ganske vanlig "lidelse" dette.

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...