Gå til innhold

Laptop til enkel bruk/kontor /lavbudsjetts-pc


Anbefalte innlegg

Heisann! Som vanlig vender eg meg hit for hjelp. Eg ser etter ein laptop som er så billig som mulig, men har dette:

 

numpad

(sterk) wlan

forhåpentligvis har teknologien komen så langt at cpu-en er (vesentlig) kraftigare enn Intel Pentium 4.

Omtrent einaste krav er at den taklar visma business og er litt framtidsretta mtp. windows 8.

Skjermkort er ubetydelig

 

Ikkje store krava med andre ord, det er prisen som er viktigast, sidan pcen ikkje blir så mykje brukt. Ikkje nemn produkt av HP.

 

Håper på like stor hjelp som vanlig, eg sett stor pris på det!

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony VAIO C VPC-EH3Z1E Intel i5-2450M

15,5" 1366x768 8GB/640GB GF410M. Demo kanskje? Denne kan vel neppe konkurere mot en pentium 4 3 Ghz hvis vi snakker om ytelse per kjerne, men den har 2 kjerner og 4 tråder så bedre totaltsett.

 

Angående trådløs har denne N standarden. Men spørs om denne er raskere en andre på trådløs.

Angående windows 8 offer les litt mere om det der, beste er å kjøpe ny ferdig installert maskin siden drivere kan bli et problem.

Lenke til kommentar

Denne HP-maskinen er vel det beste du finner til den prisen. Den er like bra, om ikke bedre spesifisert enn ASUSen lenket til over, til en langt hyggeligere pris. Samme prosessor, RAM, skjer, men større harddisk og batterikapasitet. HP er dog ikke kjent for å ha den beste byggekvaliteten på sine maskiner, her er faktisk ASUS best. Men hvis laptopen kun skal brukes til enkle oppgaver av og til, ser jeg ikke problemet.

 

EDIT: Først nå jeg så at du misliker HP... :D Uansett så er laptopen jeg fant et bra kjøp til den lave prisen. Lenovo er et merke med langt bedre rykte enn HP. Denne egner seg også godt til dine formål.

Endret av Genius-Boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...