Gå til innhold

Konstruktiv kritikk på selvlaget web verktøy!


Anbefalte innlegg

Heisan,

 

har jobben nå en stund med ett prosjekt jeg startet med helt tilfeldig på en tog tur fra Trondheim Oppdal.

 

Denne nettsiden er først og fremst for at jeg selv skal bli en bedre web utvilker men jeg tenkte jeg skulle be om litt konstruktiv kritikk fra andre folk enn de jeg kjenner på skolen.

 

Dette prosjektet er en nettside der du kan velge selv forskjellige CSS1-3 styles på en figur som forandrer seg når du gjør det. når du er ferdig med ditt design kan du "printe" ut koden og bruke CSS koden til en boks eller noe på nettsiden din.

 

Jeg går nå Medier og Kommunikasjon år 3 og elsker å jobbe med web og foto. Dette er ingen skoleoppgave men bare noe jeg gjorde for gøy.

 

lenke til side:

http://share2.me/create/

 

 

ps: siden er 100% kompetabel med webkit(chrome & safari) tviler på at den funker bra i IE... men dette kan fikses ettervert

(jeg må unnskylde om skrive feil, har dysleksi så er lit vanskelig å se skrivefeil for meg...)

 

Andre ting jeg har laget http://orangee.me/portfolio.php?g=web

Endret av agne
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dette var stilig!

 

Eneste jeg har å kommentere er "Save"-funksjonen. I mitt hode kunne det passe bedre å kalle funksjonen "Print code" eller bare "Print". Det er jo tross alt ingen ting som lagres :)

 

En annen ting med denne er når jeg velger navn. Jeg trodde først dette ble filnavnet på en CSS-fil. Det kommer ikke frem tydelig nok at jeg rett og slett bare velger et klassenavn. (Og denne navnefunksjonen er vel unødvendig?)

 

Men uansett - godt jobbet!

Lenke til kommentar

Dette var stilig!

 

Eneste jeg har å kommentere er "Save"-funksjonen. I mitt hode kunne det passe bedre å kalle funksjonen "Print code" eller bare "Print". Det er jo tross alt ingen ting som lagres :)

 

En annen ting med denne er når jeg velger navn. Jeg trodde først dette ble filnavnet på en CSS-fil. Det kommer ikke frem tydelig nok at jeg rett og slett bare velger et klassenavn. (Og denne navnefunksjonen er vel unødvendig?)

 

Men uansett - godt jobbet!

 

 

Tusen takk for svar, setter pris på det!

 

Endrert "save..." til "print code..."

 

"Name" funksjonen er mer for de som ikke kan css sån veldig godt, mulig det er litt unødvendig som du sier. men enkelt jeg kjenner aner ikke hva en Id eller Class er. og jeg går i samme Media Klasse som de...

Endret av agne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...