Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Gikk prisen nettopp ned med 20%?

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Nei, 48 % :p

Tror jeg så det sto først rundt 24%, og så plutselig gikk den ned til 48%.

Skrevet

Den har blitt noe billigere siden du posta linken til skjermen første gangen, eneste som er "ulempen" er jo at det er TN panel, men skal man spille raske/fps spill så er det jo TN man nesten må bruke, nesten.

Fins vel kanskje ett par andre raske paneler, men de er vel heller få og dyre.

Skrevet (endret)

Jeg for min del bryr meg mindre, så lenge jeg kan se så dør det jeg ser på i spill, npnp.

Men var jo ett par andre skjermer der som også er nedsatt som man kan sikle på, men jeg har nada peiling på skjermer, men fujitsu er jo en av de med kvalitets produkter, men som selve skjermen er bra kan jeg ikke svare på, fins vel noen tester av den på nettet kanskje.

Endret av meg0709
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

Venter på 120 Hz 1600P IPS skjermer jeg.

Det blir lenge til, og dyrt... :/

Er nok det jeg også tenker mest på dersom jeg skal ha meg en ny skjerm; 120 hz. :( Er alt for dyrt.

Edit: Er det andre som opplever Black screen når en spiller spill? Jeg har fått to ganger black screen når jeg spiller Counter-Strike: Source, som ikke er krevende i det hele tatt.. Får ikke bluescreen, bare svart, og må manuelt slå av og på PCen.. :(

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Er nok det jeg også tenker mest på dersom jeg skal ha meg en ny skjerm; 120 hz. :( Er alt for dyrt.

Edit: Er det andre som opplever Black screen når en spiller spill? Jeg har fått to ganger black screen når jeg spiller Counter-Strike: Source, som ikke er krevende i det hele tatt.. Får ikke bluescreen, bare svart, og må manuelt slå av og på PCen.. :(

Driverproblemer?

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Er det ingen som er kjøpe gale her av dere da :) , da mener jeg den skjermen fra cdon til 800 kr ca. Er ikke det et kupp da så kjøpe da vel :green:

Jeg kjøper ikke bare med en gang jeg ser noe. 800 kr er 800 kr.

Gjest Slettet+412
Skrevet

Da var AC3 og Tomb Raider Special Edition elns kjøpt! Blir mye gaming denne helgen. :p

Gjest Slettet+412
Skrevet

5-600,- kr?

Gjest Slettet+412
Skrevet

Nei, jeg jobber for Finch og han er billionær. Du finner ut av resten lism. ;)

Gjest Slettet+412
Skrevet

Kan ikke påstå jeg er veldig imponert over det siste nicket ditt krom... Så upersonlig som det får blitt...

Men.. :hm:

Ha ha nå så jeg det igjen, gratulere Mr Reese

Takk, joking :green:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...