Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mcdonalds og Burger king har akkurat like burgere, smaker bare litt forskjellig..

Nei.

Hvis burgerne er forskjellig så er de forskjellig, og da kan de ikke være akkurat like.

Burger King smaker forøvrig bedre enn McDonalds, imo.

Endret av iGlenn
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Nei.

Hvis burgerne er forskjellig så er de forskjellig, og da kan de ikke være akkurat like.

Burger King smaker forøvrig bedre enn McDonalds, imo.

Morsomt at vi diskuterer om burgere ja. ;) Var min personlige mening om at de smaker, og er nesten helt like. ;)

Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Da har man møtt iThenrik IRL på NTNU :w00t:

Skrevet

Lurer på spille mere pc spill særlig skytte spill, :green: tenkte på 100% pc spilling :hmm: men det bryter jeg nok for det blir bare spill som bioshock infiniti da, da TheMightyUnknown sa att bioshock infiniti er bedre på pc en exe ps3. For ps4 må jeg ha oxo :green:

Gjest Slettet+412
Skrevet

Da har man møtt iThenrik IRL på NTNU :w00t:

Jasså ja? Så hyggelig.

Gjest Slettet+412
Skrevet

Andre enn Marius som anbefaler denne: http://www.netonnet....00/160385.4175/ ?

Den er grei den. Har prøvd den IRL hos en kompis av meg, grei og behagelig men ikke hva jeg kunne tenkt å ha. Smak og behag som jeg alltids skriver. :p

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Den er grei den. Har prøvd den IRL hos en kompis av meg, grei og behagelig men ikke hva jeg kunne tenkt å ha. Smak og behag som jeg alltids skriver. :p

Jo, men jeg har lyst på en mus uten de idiotiske ekstraknappene.

Skrevet (endret)

Nei, jeg har brukt den musa jeg linker over her siden høsten 2008 og bare den, utenom en helg på ett lan der jeg fikk låne en deathadder mus, men den var horribel for å si det mildt, syns jeg.

Men jeg kunne jo ha tenkt meg å prøvd en anna mus, som f.eks den du linka, men det er skummelt å gå bort ifra noe så behagelig og noe man er såpass vandt med som den ikari musa.

Endret av meg0709
Skrevet (endret)

Age of Empires 2 ! Har kommet i ny HD revision også på steam! :D

Enten så er jeg ubrukelig, eller så nekter CPUen min 4.5 Ghz under 1.3V.

Endret av ChillZoNe
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Nei, jeg har brukt den musa jeg linker over her siden høsten 2008 og bare den, utenom en helg på ett lan der jeg fikk låne en deathadder mus, men den var horribel for å si det mildt, syns jeg.

Men jeg kunne jo ha tenkt meg å prøvd en anna mus, som f.eks den du linka, men det er skummelt å gå bort ifra noe så behagelig og noe man er såpass vandt med som den ikari musa.

Valgte den jeg linka til, så får vi se om jeg blir fornøyd med den.

Skrevet

Blir nok fornøyd med den.

Jeg har MX518, og den har fungert i maaange år. Ikke at jeg gamer så veldig hardt på PC though.

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Hehe, håper absolutt det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...