sj3f Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Det som dere med Nvidia kort er heldig med, er jo en mye bedre brukervennlighet når det kommer til programvare og drivere, da det er så jævlig innviklet i AMD. Helt enig!
aleksanderro Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Produsent? Asus -- Ser du har kommet mye lengre enn meg, TMU!
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Ser du har kommet mye lengre enn meg, TMU! Hehe, jojo. Har planer om å starte fresh igjen imorgen, bare for å få storyen dyttet litt mere inni skallen. Ble litt forvirret til tider så..
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Det stemmer jeg gjerne for! Spillet er det beste jeg har spilt på MANGE år! Men der er ikke rart når Irrational games er utvikleren. Men nå skal jeg legge meg, så god natt! Edit: Forresten, gikk jeg glipp av noe når det kom til våpen? Kan man bare ha 2 samtidig, eller kan man gjøre noe for å ha flere? Endret 26. mars 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb
aleksanderro Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Ja, de har virkelig laget et kunstverk av et spill! Er utrolig fascinert over hvor mye detaljer det er, er alltid noe fantastisk å se på! Har bare kommet over to våpen så langt, så det vet jeg ikke enda. Men du får ha god natt! Her blir det og spille litt til selv om jeg burde ha lagt meg også.
MR SPEED Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Det stemmer jeg gjerne for! Spillet er det beste jeg har spilt på MANGE år! Men der er ikke rart når Irrational games er utvikleren. Men nå skal jeg legge meg, så god natt! Edit: Forresten, gikk jeg glipp av noe når det kom til våpen? Kan man bare ha 2 samtidig, eller kan man gjøre noe for å ha flere? 2 våpen max, ikke flere
MR SPEED Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 (endret) Har en rar Følelse at det bioshock jeg kjøpte fra elkjøpe tar lang tid før det blir sent, så ble riktig kjøpe fra psn oxo da. trur de 2 spilla fra gamezone kommer raskere fram der fra da 1 av de da ikke begge da Endret 26. mars 2013 av jokingnutria
Rolf_X Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 god dag . Selv om det var deilig å være ute på langtur i fjellet med oppakning så er det jo også godt å komme seg tilbake til sivilasjonen
MR SPEED Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Har blitt forsjølet git, sitter med to gensere på meg, og 2 dyner over meg pluss ps3 kontroleren til bi under dyne 2 fryser invendig.
Rolf_X Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 har ikke blitt det her Har jo vært ute å gått på ski i 3 dager nå med 2 harde og lange dagsetapper med storsekken på rygg. Sekken er det ingenting å si på. Utrolig god på ryggen selv med over 10kg oppi
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Forkjøla her også, men NAS-en har ihvertfall holdt ruteren opptatt ved å laste ned filmer.
Rolf_X Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 blir ikke forkjøla gitt . Gikk med småvåte støvler siste timene i går. Like fin i formen i dag .
MR SPEED Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 blir ikke forkjøla gitt . Gikk med småvåte støvler siste timene i går. Like fin i formen i dag . Rolf du kan bli forsjølet det kommer ikke med det samme alltid da. Skal si elkjøp har fått lim i reva si da :nei2:
Rolf_X Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Jupp... men har ikke vært forkjøla i hele vinter . Bra imunforsvar har jeg tydeligvis
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 God "morgen" Ikke godt å våkne i 40 grader og sol i trynet om morran!
10minutemail Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 God "morgen" Ikke godt å våkne i 40 grader og sol i trynet om morran! Hørtes ikke ut som den absolutt verste situasjonen da! Lei av kulde nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå