Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det følger med en CPU kjøler, men den bråker en god del. Har du stock kjøler fra før av så vil du sikkert ikke merke noen forskjell.

Jeg har stock-kjøler, men den bråker ikke. ;)
Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Jeg har hørt MhMh sin stock kjøler til i3 2100, den bråker og kjøler dårlig.

Skrevet

Ahh, jeg kjører stock nå, så den er grei. Men det var det skjermkorte da. Jeg liker ikke å måtte dele ram'en med skjermkortet. For det tar så kort tid, før alt blir sirup.

Skrevet

Hehe...ja, kanskje det. Men egentlig var det vel Tore som valgte dette. Han var verst. Men det samme gjelder jo der forsåvidt. :)

Uffda, mente Tore, gikk litt fort i svingene her :)

Er vel tydelig at det er han som har stått mest på ja.

Skrevet

Uffda, mente Tore, gikk litt fort i svingene her :)

Er vel tydelig at det er han som har stått mest på ja.

De får surre som de vil. :) Det ser ut som om trolla koser seg i kommentarfeltene på ITavisen hvertfall. Det er bare å sjekke dagens kommentarer det. Er ikke mye moderering der. :p
Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Så lenge vi kjører på med AdBlock så tjener de vel ikke noe? :no:

Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Da kunne du jo ha beholdt det uten at de hadde merket det!

Skrevet

Skjønner ikke at dere går inn på ITA. De får jo klikk da. Og det er jo det, vi ikke ønsker.

Som MTK sier, med Adblock tjener dem ikke noe på at vi er inne for å se på underholdning og spise popcorn. ;)
Skrevet

Tror de tjener, på at dere klikker dere inn på artikklen. Ja, de tjener mer, på at folk trykker på reklamen rundt om. Men de ser jo og om f.eks apple artikklen eller Adnroid artikklen får mest klikk. Og så får de vel noen øre, for vær person som trykker seg inn og leser.

Var slik jeg forstod det iallefall. Ikke at jeg har rett.

Skrevet

Tror de tjener, på at dere klikker dere inn på artikklen. Ja, de tjener mer, på at folk trykker på reklamen rundt om. Men de ser jo og om f.eks apple artikklen eller Adnroid artikklen får mest klikk. Og så får de vel noen øre, for vær person som trykker seg inn og leser.

Var slik jeg forstod det iallefall. Ikke at jeg har rett.

Hvis det er tilfelle, er det jo ikke mye de tjener på oss. Det er så mange som kommenterer der uansett, så det er dem de tjener penger på.

Tjener de 5 øre på meg, ser jeg på det som billett prisen for å se underholdning. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...