Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Det regnes som et av referanseheadsetene i den prisklassen. Var visst mye dyrere når det kom ut på markedet, rundt 1600. Jeg kjøpte det for en tusenlapp, så jeg synes det gir veldig mye godlyd for pengene :)

Greit med god lyd, da. :) Alt går jo ned i pris etterhvert heldigvis. Det skjer jo med alt.

Nei, tror jeg logger av her litt. Tenkte å holde litt på med musikk før jeg tar helt kvelden. Du får kose deg resten av kvelden, så snakkes vi da vettu. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412
Skrevet

Har ikke sett deg online når jeg har vært der hvertfall. :p

Hehe..noen må jo være det også. :D

Jeg var online i går elns, har blitt mer aktiv nå enn det jeg pleide å være. :p

Skrevet

Greit med god lyd, da. :) Alt går jo ned i pris etterhvert heldigvis. Det skjer jo med alt.

Nei, tror jeg logger av her litt. Tenkte å holde litt på med musikk før jeg tar helt kvelden. Du får kose deg resten av kvelden, så snakkes vi da vettu. :)

Det gjør vi, Knut. Var hyggelig å prate med deg. Du får ha en god kveld videre :)

Skrevet

Jeg var online i går elns, har blitt mer aktiv nå enn det jeg pleide å være. :p

Da får vi ta et lite drifte-show neste gang vi er online samtidig da. :)

Det gjør vi, Knut. Var hyggelig å prate med deg. Du får ha en god kveld videre :)

I lige måde. :) Ha en strålende kveld. :)

Skrevet

Heisann. Ja, det er vel ikke akkurat dette stedet jeg besøker mest kanskje...hehe. Står til? :)

Bare bra, begynte på Data & elektronikk VG2 på mandag, så det blir et spennende år forhåpentligvis. :)

Skrevet

Bare bra, begynte på Data & elektronikk VG2 på mandag, så det blir et spennende år forhåpentligvis. :)

Kan du noe om strøm, 240 volt som er dødelig?

Skrevet

Ikke bra, det får svetten din til å lukte surt, med mindre du drikker 40% helmelk 60% Curry :p (Kjenner en som drakk nesten bare melk, han lukta DRITT, når han slutta kjente alle det med en gang! :confused: )

Dusjer ganske ofte da,men kjipt å lukte svette, særlig når det er så varmt

Skrevet (endret)

Er vel tide på og sove da, men ikke helt ennå da først litt mer musikk er litt redd for sitte til morgenen er trøtt da men :grin: natta natt da dere, klokken er faen 03:19 :confused:

Endret av Fleischmann
Gjest Slettet+412
Skrevet

Skype i 5 timer, wow.

Skrevet (endret)

Det er da ikke så mye, har vært 10 timer på skype med en og samme person og det hadde ikke noe med spilling å gjøre, bare løs prating, når man spiller har man teamspeak, eventuelt vt.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Det er da ikke så mye, har vært 10 timer på skype med en og samme person og det hadde ikke noe med spilling å gjøre, bare løs prating, når man spiller har man teamspeak, eventuelt vt.

10 timer løs prating er mye ja, har vel hatt en 14 timers samtale når vi har spilt. 5 timer er ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...