Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neh, kan få flere bilder kommer når dørene har fått et strøk til eller to. Men men, nå har du værtfall fått se hvordan den ser ut.

Yeye, no worries.

:green::green::green::green::green::green::green::green::green:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412
Skrevet

Ser ut som du er godt fornøyd. :green:

Hva synes du om interiøret btw? :)

Gjest Slettet+412
Skrevet (endret)

Herlig å høre. :)

ChillZone virker meget fornøyd han også. :D

Endret av Slettet+412
Gjest Slettet+412
Skrevet

Ble litt smalere enn forventet men kan alltids bygge ut det andre rommet også om det trengs. ;)

Gjest Slettet+412
Skrevet

Beklager så meget da. Men du fikk bildene tilslutt. :)

Tusen takk for det, joking. Hehe. ;)

Skrevet

Nå skjønner hvorfor m$ utsetter xbox one til etter jul grunnen er jo red ring of death som var på 360 da, men da xbox 360 kom ut var m$ litt for raske til gi ut 360 da synes jeg. Men nå er de mye smartere da og venter da for m$ hvil ikke oppleve ring of death på xbox one en gang til da, så de kan teste ut xbox one for å slippe samme feila og nye feil som 360 fikk. Husker faen jeg så 360 lyse rød faen sint jeg ble da :)

Skrevet

Var ikke dårlig, men jeg trodde det skulle være et mye større rom :ohmy:

Første jeg også tenkte, men det er nok av plass for et par stykker å boltre seg der nede ;)

Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Greit, her har dere bilder:

attachicon.gifP1000349.JPG

attachicon.gifP1000350.JPG

attachicon.gifP1000351.JPG

attachicon.gifP1000352.JPG

Enjoy. Ikke av hele kjelleren men får duge.

Edit; Ikke helt komplett, småstussing igjen som alltids. Men er klar nok til å kunne være i. :)

Så trangt ut, har du ikke mere bredde så du slipper å ha PC stolen helt inntil sofaen? Da tror jeg det blir mye bedre (men det ser bra ut nå også :)).

Skrevet

Morn alle er på skolen, :green: og trives dere på skolen og gjør dere det ja eller nei da. :) da jeg ble ferdig på skolen var bare til 9 klasse da og ikke 10 klasse da, men 3 klasse hvil jeg ikke opp leve i gjenn da :cry::cry::cry:

Gjest Slettet+412
Skrevet

Yes, indeed sir! :-)

Herlig. :D

Første jeg også tenkte, men det er nok av plass for et par stykker å boltre seg der nede ;)

Uten tvil, skal gå så fint så! :D

Så trangt ut, har du ikke mere bredde så du slipper å ha PC stolen helt inntil sofaen? Da tror jeg det blir mye bedre (men det ser bra ut nå også :)).

Hehe, ser trangt ut men går smooth. Stolen er ikke helt inntil sofaen men kan nok ommøblere siden om det skal trengs men foreløpig så er jeg dødsfornøyd, takk for innspillet! :)

Skal ta et fult bilde av hvordan rommet ser ut når dørene og stussingen er 100%. Da vil rommet se litt større ut. :)

Gjest Slettet+412
Skrevet (endret)

Hva nå? :p

Endret av Slettet+412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...