Gå til innhold

OurDayz III - Lingor Island


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har litt problemer med å få logget inn. Kommer meg til der jeg skal skrive inn passord, men det kommer en feilmld. You cannot play/edit this mission. It is dependant on downloadable content that is deleted.

 

har ikke slettet noe, så jeg er litt forvirret.

 

Høres ut som du kanskje har plassert Lingor Island-filene på feil plass.

 

Download: http://narod.ru/disk/59277481001.cc07e547f134147b9c7483dc603aded5/%40dayz_lingor_034_full.7z.html open it up and put contents (@dayz_lingor, @dayz_lingor_island) in your Operation Arrowhead folder. Choose to overwrite existing files. If using Steam, the default path is C:\Program Files\Steam\SteamApps\Common\Arma 2 Operation Arrowhead - (non-steam default path is C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2)

 

Klikk her for mer informasjon.

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Det er det som er litt rart. Alt står på riktig plass: A:\Programmer\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead

 

Både lingor og lingor_island mappene. Dette er også den første serveren jeg har sett hvor jeg har hatt dette problemet.

 

Skjønner ikke hvorfor det ikke står i guiden i førsteposten og alle tar det tydeligvis for gitt...

 

 

På settings i DayzCommander under Dayz Directory så trykker du "Override" deretter legger du til _lingor

post-89658-0-77436600-1347830374_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hvorfor fikk jeg ikke låne suven litt? :p

 

Hehe! din luring! du fortjente egentlig å få den. Vi har vel drept deg 4-5 ganger hver eneste dag i en uke nå. Får dårlig samvittighet hver gang! :p du må få deg hero skin, så vi vet hvem du er! ;D

 

Ble noen episke kamper i dag Lother, Sidee, Vindi & co! :grin2:

 

Ja! Goodtimes! :D

 

-Vindi

Endret av whipslash
Lenke til kommentar

Hvorfor fikk jeg ikke låne suven litt? :p

 

Hehe! din luring! du fortjente egentlig å få den. Vi har vel drept deg 4-5 ganger hver eneste dag i en uke nå. Får dårlig samvittighet hver gang! :p du må få deg hero skin, så vi vet hvem du er! ;D

 

Ble noen episke kamper i dag Lother, Sidee, Vindi & co! :grin2:

 

Ja! Goodtimes! :D

 

-Vindi

 

Indeed! var sykt fett både øy-invasjonen, skogsgjømsel og kampen om helikopteret ^^

Dere får en overraskelse i morgen da.. :)

 

-Renolz

Lenke til kommentar

Hvorfor fikk jeg ikke låne suven litt? :p

 

Hehe! din luring! du fortjente egentlig å få den. Vi har vel drept deg 4-5 ganger hver eneste dag i en uke nå. Får dårlig samvittighet hver gang! :p du må få deg hero skin, så vi vet hvem du er! ;D

 

Ble noen episke kamper i dag Lother, Sidee, Vindi & co! :grin2:

 

Ja! Goodtimes! :D

 

-Vindi

 

Indeed! var sykt fett både øy-invasjonen, skogsgjømsel og kampen om helikopteret ^^

Dere får en overraskelse i morgen da.. :)

 

-Renolz

 

 

Har... dere... tatt... bilen vår? :'(

Lenke til kommentar

Det er det som er litt rart. Alt står på riktig plass: A:\Programmer\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead

 

Både lingor og lingor_island mappene. Dette er også den første serveren jeg har sett hvor jeg har hatt dette problemet.

A:/ faktisk, nå fikk jeg flashback till 1.44" floppydisk som ALLTID skulle väre A:/ :D

 

OnT: Endre denne i DayzCommander, sånn at override blir til rett katalog.

Endret av Spifflelight
Lenke til kommentar

Hvorfor fikk jeg ikke låne suven litt? :p

 

Hehe! din luring! du fortjente egentlig å få den. Vi har vel drept deg 4-5 ganger hver eneste dag i en uke nå. Får dårlig samvittighet hver gang! :p du må få deg hero skin, så vi vet hvem du er! ;D

 

Ble noen episke kamper i dag Lother, Sidee, Vindi & co! :grin2:

 

Ja! Goodtimes! :D

 

-Vindi

 

Indeed! var sykt fett både øy-invasjonen, skogsgjømsel og kampen om helikopteret ^^

Dere får en overraskelse i morgen da.. :)

 

-Renolz

 

 

Har... dere... tatt... bilen vår? :'(

 

: )

Lenke til kommentar

Jaja, da får vi kjempe om disse tingene som vi bare kommer til å miste igjen på kartet det egentlig ikke går å gjemme de da ;)

 

True, men det er gøy med firefights! Litt bedre når vi er 5 også, men 2 mot 5 i går var ikke så ille det heller :)

Hadde det ikke vært for den jævla 50cal. snipern deres som lå å campa ved copter så hadde vi wipa dere :green:

 

-Renolz

Lenke til kommentar

Jaja, da får vi kjempe om disse tingene som vi bare kommer til å miste igjen på kartet det egentlig ikke går å gjemme de da ;)

 

True, men det er gøy med firefights! Litt bedre når vi er 5 også, men 2 mot 5 i går var ikke så ille det heller :)

Hadde det ikke vært for den jævla 50cal. snipern deres som lå å campa ved copter så hadde vi wipa dere :green:

 

-Renolz

 

hmm, Ingen av oss hadde 50cal ved copter. Jeg drepte drepte deg med dmr da du løp rett ned til likene. Også klarte jeg kun å treffe 1 skudd på han vennen din med ghilliesuit.

Lenke til kommentar

Det er det som er litt rart. Alt står på riktig plass: A:\Programmer\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead

 

Både lingor og lingor_island mappene. Dette er også den første serveren jeg har sett hvor jeg har hatt dette problemet.

 

Skjønner ikke hvorfor det ikke står i guiden i førsteposten og alle tar det tydeligvis for gitt...

 

 

På settings i DayzCommander under Dayz Directory så trykker du "Override" deretter legger du til _lingor

post-89658-0-77436600-1347830374_thumb.jpg

 

Takker, dette fikset problemet, og jeg kom meg inn uten problemer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...