Gå til innhold

OurDayz III - Lingor Island

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser poenget ditt. Vet ikke om det hjelper, men vi ble drept alle sammen (!) pluss helikopteret skutt ned nå i sted.

Observerte det da jeg løp nord etter å ha spawnet. Hva skjedde? Dere døde i fleng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser poenget ditt. Vet ikke om det hjelper, men vi ble drept alle sammen (!) pluss helikopteret skutt ned nå i sted.

Observerte det da jeg løp nord etter å ha spawnet. Hva skjedde? Dere døde i fleng.

Tåpelig nok gikk vi i ei åpenbar felle ved dumpyard. Tror 2 stk av dem tok ut 8 av oss e.l. Sto to biler like ved veien, da vi begynte å loote, så tok de oss ut en etter en.

Endret av Aiven
Skrevet (endret)

Tåpelig nok gikk vi i ei åpenbar felle ved dumpyard. Tror 2 stk av dem tok ut 8 av oss e.l. Sto to biler like ved veien, da vi begynte å loote, så tok de oss ut en etter en.

Må ha vært veldig artig for de som satte opp fella.

Forresten; Er det noen som har kommet over SVD Camo i det heletatt på OurDayz? Har raidet så mye barracs på I og III at jeg holder på å spy. Har ikke sett en eneste en. Har dog funnet den flere ganger på vanlig hive.

Endret av Sadfez
Skrevet (endret)

idiotisk av meg at jeg ikke tenkte det var flere av dere :p

du lot vel ikke det være igjen noe loot?

Endret av RamboDahl
Skrevet

nope han svimte av, så skøyt jeg deg i hodet ett par ganger lol :p

Fant en "player" her nettopp, har gitt han 2 50cal mags, 1 g17 mag og 1 m4a3 cco mag. Mister humanity hver gang jeg gir han en i hodet, men han dør ikke. Cheat eller bug or wat?

Players på serveren at this time: shd, Mangochutney, Ronny Rævlukt, Andreas, Zerkesh, Viperkiller

admin?

ps. Mista ghillie til bandit skin? :<

Skrevet

nope han svimte av, så skøyt jeg deg i hodet ett par ganger lol :p

Fant en "player" her nettopp, har gitt han 2 50cal mags, 1 g17 mag og 1 m4a3 cco mag. Mister humanity hver gang jeg gir han en i hodet, men han dør ikke. Cheat eller bug or wat?

Players på serveren at this time: shd, Mangochutney, Ronny Rævlukt, Andreas, Zerkesh, Viperkiller

admin?

ps. Mista ghillie til bandit skin? :<

Vanlig problem å miste ghillie/camo ved skin skifte dessverre, planen er å disable det tror jeg.

Var ikke meg du fant ghost av iallefall, satt han i en buss? Jeg så en buss med en dude i går i baksetet og han fikk noen skudd i hodet men ga liksom ikke noe respons

Skrevet

Hehe Sadfez, nesten du tok meg der, mista ghillien pga bytta skin , må få fiksa dette på serveren :p

Midt i skogen vest for Corazon? Faen jeg skvatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...