WellentiniuSS87 Skrevet 3. september 2012 Skrevet 3. september 2012 Hei Har nettopp kjøpt meg en asus g75vw, har nå i ettertid oppgradert den med en SSD og installert en pirat versjon av windows ultimate. Jeg ønsker og installere Windows Home Premium med min orginale OEM serial slik at jeg får orginal windows igjen. Spørsmålet blir da, er det mulig for meg å laste ned en OEM utgave fra nettet og aktivere denne med min gyldige serial? Utifra at jeg har oppgradert til en ssd så blir det kanskje vanskelig å reaktivere denne? Har ikke noe restore disk liggende. Takk for tilbake melding:)
Mannen med ljåen Skrevet 3. september 2012 Skrevet 3. september 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1431630&st=0&p=19213537entry19213537 Les denne tråden, særlig Trainman sitt innlegg.
Sentinelle Skrevet 3. september 2012 Skrevet 3. september 2012 Selve aktiveringen skal ikke være noe problem så lenge du har en gyldig lisens, men vær forberedt på å måtte ringe Microsoft for å motta en spesiell kode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå