Cet Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 (endret) Hei! Prøvde nylig å innstallere et annet os på den ene ssd disken i maskina. Innstallasjonen gikk knirkefritt inntil jeg fant ut at oset ikke kom til nytte på noen slags måte, og formaterte disken via Win7 for å slette det. Men under oppstart nå så er den fortsatt tilgjengelig i forhold til å velge boot option. Men gjør jeg det kommer jeg til en standard error melding selvfølgelig. Er det mulig å fjerne den som "boot option" ved oppstart? Den ligger høyest i listen av boot devices så den blir automatisk prøvd bootet om jeg ikke velger Win7 som ligger under. Hølp! Endret 2. september 2012 av Rasskrabbe
War Skrevet 2. september 2012 Skrevet 2. september 2012 http://www.hardware.no/artikler/programtips_easybcd/44710 Last ned easybcd Finn boot, velg rett og slett den.
diosyris Skrevet 3. september 2012 Skrevet 3. september 2012 Hei! Prøvde nylig å innstallere et annet os på den ene ssd disken i maskina. Innstallasjonen gikk knirkefritt inntil jeg fant ut at oset ikke kom til nytte på noen slags måte, og formaterte disken via Win7 for å slette det. Men under oppstart nå så er den fortsatt tilgjengelig i forhold til å velge boot option. Men gjør jeg det kommer jeg til en standard error melding selvfølgelig. Er det mulig å fjerne den som "boot option" ved oppstart? Den ligger høyest i listen av boot devices så den blir automatisk prøvd bootet om jeg ikke velger Win7 som ligger under. Hølp! Trykk Start, skriv msconfig og velg Boot, slett så den som er "død" Problem solved
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå