Stiman Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Min MacBookPro fra 2008/09 ble svart fra en oppstart til en annen, samme dag, bare sånn uten videre. Viste seg at hovedkortet var defekt og Humac ville ha 11.500,00 for å fikse den noe som selvfølgelig er helt uakteult. De kunne prøve å ta det på reklamasjon men jeg klarte ikke å oppdrive kvitteringen. Føles helt urimelig at en 15000,- Mac blir en forbruksvare og jeg må bare gå å kjøpe meg en ny. Er det mulig og fikse dette til en billigere penge, er det vært det? Hva kan jeg eventuelt gjøre med maskinen hvis den ikke lar seg fikse, er det bare å kaste den? Takker for råd!
Krokan Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 Kan du ikke få en kvittering fra butikken du kjøpte den?
Stiman Skrevet 1. september 2012 Forfatter Skrevet 1. september 2012 Nei dessverre, den var kjøpt i utlandet gjennom en venn
vitty Skrevet 1. september 2012 Skrevet 1. september 2012 http://www.ebay.com/sch/Motherboards-/1244/i.html?_nkw=macbook+pro+motherboard Finn riktig hk. Bestill og bytt
Mortis360 Skrevet 3. september 2012 Skrevet 3. september 2012 Nei dessverre, den var kjøpt i utlandet gjennom en venn Du har kun norsk reklamasjonsrett på maskiner kjøpt i butikk i Norge. Du ville ikke kommet noe vei her, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå