eirikst Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Hei. Har et problem med pc'en min. Når jeg spiller f.eks Fifa 2003 rebooter pc'en akkurat i det jeg skal til å spille. Ikke alltid på samme sted men innefor en ramme på 5 sek. Har et Abit Suliro GF4 MX SD kort. Vet det suger men det fungerer til sitt. Har prøvd nye drivere fra nvidia, men det hjelper ikke. Også med andre spill opplever jeg dette problemet, f.eks Warkraft III. Noen som har noen erfaringer eller forslag. Kan jeg flashe skjermkortet mitt? har dette: Abit kt7a AMD Athlon 1400 256mb Micron SDRAM133u Takker for all hjelp...
eirikst Skrevet 3. september 2003 Forfatter Skrevet 3. september 2003 ingen som har vært borti dette problemet?
Gimlisonofgloin Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Det kan være så mangt, men en feil som er vanlig er vifta på prosessoren eller skjermkortet er defekt og pcen eller skjermkortet blir for varm og da vil pcen automatisk(ikke alltid) restarte for å forhindre overoppheting. Ellers kan det være greit å sjekke driverne til skjermkortet og det er noe og hente der
eirikst Skrevet 3. september 2003 Forfatter Skrevet 3. september 2003 det er ikke tempen som er problemet ihvertfall...
haugsand Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Hadde et lignende problem med 2001, men viste seg at jeg hadde virus. Kommer ikke på hvilket i farta.
eirikst Skrevet 3. september 2003 Forfatter Skrevet 3. september 2003 virker som jeg er virusfri også...
eirikst Skrevet 3. september 2003 Forfatter Skrevet 3. september 2003 jeg er litt fortapt her! ingen sosm har en forklaring?
It's me Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 jeg er litt fortapt her! ingen sosm har en forklaring? Prøve å teste skjermkortet i en annen pc, evt et annet skjermkort i pcen din. Opplever du de samme problemene da?
Zuluzion Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Muligens Ram'en. Hadde akkurat samme problem. Kunne ikke spille GTA:VC, men kunne spille cs i 20min
ShakyMobo Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Jeg har også Abit KT7a, vet det er flere som har samme problemet som deg, inkludert meg. Prøv å oppgradere VIA driverne, prøv med forskjellige versjoner. Kun fifa du har problemer med?
mr x Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 hvis du er en 1400mhz cpu og gf mx 440 kort tror jeg du har får dårlig hardware på og kjøre spillet med høy oppløsing eller mye detaljer på.. prøv og sette ned oppløsing til 800x600 og medium/low detalj og se om det kresjer da... har merket lingende tilfeller før jeg oppgraderte. så også at vifta til grafikkortet går rundt...
eirikst Skrevet 4. september 2003 Forfatter Skrevet 4. september 2003 Jeg har også Abit KT7a' date=' vet det er flere som har samme problemet som deg, inkludert meg. Prøv å oppgradere VIA driverne, prøv med forskjellige versjoner.Kun fifa du har problemer med?[/quote'] ....dette kunne jeg tenke meg å prøve ....men finner ikke VIA driverene, noen som vet hvor de er? skjermkortet fungerer fint i en annen maskin
ShakyMobo Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 http://www.viaarena.com/?PageID=2 Prøv deg på 4in1 driverne. Har lest masse om det problemet her, men virker ikke som om det er funnet noe entydig svar på hva som er problemet. Bare masse spekulasjoner. Står en del om det på forumet til C&C generals, mange som hadde problemer med det spillet.
eirikst Skrevet 5. september 2003 Forfatter Skrevet 5. september 2003 Hey! Den fjerde driveren jeg prøvde, versjon 4in1 4.3.8 (ikke den nyeste) fungerte! Den nyeste fungerte ikke. Takker for alle svar og god hjelp. Nå skal jeg spille Fifa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå