Gå til innhold

CS Go føles helt feil.


Anbefalte innlegg

Prøvde CS Go i går å det føles fullstendig feil for meg, veien fra 1.6 til CS S var også tildels en nedgradering av Cs Fin følelsen men CS Go føles nesten som et fullblods Console fps.

 

Grunnen er tregheten å mangel på rekylen i CS Go, jeg får ikke noe følelse av hvor jeg treffer eller om jeg bommer, noe av grunnen er at rekylen ikke lenger vises på selve skjermen. Det hjelper videre ikke at grafikken forstyrrer meg veldig, ja det ser jo selvagt penere ut på en måte, men på en annen side blir alt for mye blendet sammen nå så jeg har store problemer med å se forkjell samt se motstanderen.

 

Ikke fornøyd, noen som er enige dette?.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ER annerledes, personlig liker jeg Source best, men jeg liker CS:GO mer og mer.. du får prøve å spille noen timer, så kansje det blir bedre. Det er vanskeligere å se forskjell på motstander enn i Source, men dette er en tilvenningsak..

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Er så enig som jeg får blitt jeg. Mangler følelse whatsoever! Det var akkurat denne følelsen 1.6 var så bra på, du lærte deg hvordan sprayen gikk og hvordan du kunne kontrollere denne. Her er det INGEN recoil, men skuddene går til alle kanter om du skyter mer enn 3 om gangen. Skjønner ikke hva de tenkte på når de lagde dette spillet, og hvordan i huleste de kunne brukt så lang tid.

 

"jaja, her bruker vi ingen erfaringer fra 1.6, vi tar source og gjør det dårligere, dette liker alle"

Endret av Celusion
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...