Gå til innhold

OurDayZ I tråden - Ny tråd for vår skandinaviske server!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det nesten aldri noen online på denne server mer ?

Hver gang jeg logger inn er det kanskje 1 eller 2 men de forsvinner fort.

Jeg har ennå ikke møtt en ann spiller på denne serveren.

Jeg er ensom mot alle zombier som ser meg :cry:

 

Har vært sånn en stund. Har ikke spilt på en stund pga dette.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hello folkens. Siden aktiviteten på DayZ og OurDayZ er blitt mye mindre de siste ukene kommer vi til å stenge ned OurDayZ I, og flytte OurDayZ III over på samme dedikerte som OurDayZ II.

Jeg tenker å stenge ned OurDayZ I kl 17.00 i dag. Videre regner vi med å flytte OurDayZ III over til ny server i morgen kl 17.00 - 18.00

Dette gjør at vi sitter igjen med en dedikert server som ikke brukes til noe for øyeblikket. Hvis det er noen ønsker om server til noen spesifikke spill så er det bare å sende PM så kan vi vurdere om vi kan hoste det igjennom våres nettverk.

Lenke til kommentar

Hello folkens. Siden aktiviteten på DayZ og OurDayZ er blitt mye mindre de siste ukene kommer vi til å stenge ned OurDayZ I, og flytte OurDayZ III over på samme dedikerte som OurDayZ II.

Jeg tenker å stenge ned OurDayZ I kl 17.00 i dag. Videre regner vi med å flytte OurDayZ III over til ny server i morgen kl 17.00 - 18.00

Dette gjør at vi sitter igjen med en dedikert server som ikke brukes til noe for øyeblikket. Hvis det er noen ønsker om server til noen spesifikke spill så er det bare å sende PM så kan vi vurdere om vi kan hoste det igjennom våres nettverk.

 

nei påkker, hva med meg ?

Jeg som har lagt så mye tid i OurDayz I de siste ukene, samlet gear funnet camps og lagt meg skikkelig inn i serveren og håper på at den ville vokse igjen. Jeg har vært fornuftig, smart og kost meg glugg ihjel hver gang jeg har vært på serveren.

jaja, får vel legge meg 100% i 2'ern davel :c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...