Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Skrevet 8. januar Det har vi ikke Vi har hatt en liten pause fra forumet i dag.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Det er fint med pauser. På en måte jeg også. Jeg har vært i dusjen nå i natt.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Skrevet 9. januar Det har ikke vi Vi har spist sushi til lunsj i dag.🍣🍣😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Det har ikke vi Vi har planer om å drikke cappuccino om en stund.☕☕😋😋
N-4K0 Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Ikke jeg Jeg har planer om å sette opp den nye pc'en min ila. dagen 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Det har ikke vi Vi har planer om å vaske opp om en stund.🧼🧼
75192 Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Ikke jeg har tenkt til det da jeg er ferdig å sortere del lego nå, jeg greite sette spille pc over millennium falco 75192 den lå over en dynne så det ikke da men setter den opp på nytt da.... Den veska spille pc er er 2 pc er tung YES 😀setter den opp på nytt, elsker jo lego da 😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Det har ikke vi Vi har spist middag.😋😋
75192 Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar (endret) Ikke spise midag nå da. trur jeg fikk til Half-Life: Alyx kom inn nå med steam vr Endret 11. januar av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Det har ikke vi Vi har duppet av litt.🥱🥱
75192 Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar (endret) Ikke jeg, er trøtt på med viften nå😀 avkjølt pc nå Endret 11. januar av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Det har vi også Vi har vært på st1 og kjøpt ostebaconpølser og ostebaconburgere i natt.🧀🧀🥓🥓🌭🌭🧀🧀🥓🥓🍔🍔😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar (endret) Ikke jeg. Jeg har opplevd at spillet jeg streamte i går kræsjet. 🥺 Endret 12. januar av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Det har ikke vi Vi har laget cappuccino nå.☕☕😋😋
75192 Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Jeg ladder andre sett med usb c i battriet x2 3$tra til hla
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden): Det har ikke vi Vi har laget cappuccino nå.☕☕😋😋 ?? Så dere ikke meg streame igår? 🤔🤔 Tilbake til leken: 75192 skrev (2 timer siden): Jeg ladder andre sett med usb c i battriet x2 3$tra til hla Jeg ladder mobiltelefonens batteri, men ikke det. Så med andre ord, ikke jeg. Jeg har vært fæl på og drøye tide vdr gang når jeg skal legge meg. Endret 12. januar av TheDarkSycamore - SCM
75192 Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Ikke jeg sover litte Har du dere vi oss spist oste pølse du bestemmer type selv 😁
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar 75192 skrev (2 timer siden): Ikke jeg sover litte Har du dere vi oss spist oste pølse du bestemmer type selv 😁 Det har vi ikke Vi har drukket brus nå.😋😋 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): ?? Så dere ikke meg streame igår? 🤔🤔 Tilbake til leken: Jeg ladder mobiltelefonens batteri, men ikke det. Så med andre ord, ikke jeg. Jeg har vært fæl på og drøye tide vdr gang når jeg skal legge meg. Vi sovnet i går, så vi gikk dessverre glipp av streamen din. For vi sov i stolene våre Vi har spist lunsj nå.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå