N-4K0 Skrevet torsdag kl 16:56 Skrevet torsdag kl 16:56 Ikke jeg. Jeg har en flaske med voksendrikk ved siden av meg nå, som jeg smakte på i går 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:34 Skrevet torsdag kl 17:34 Det har ikke vi Vi har hørt på musikk nå.🎵🎵🎶🎶
N-4K0 Skrevet torsdag kl 19:17 Skrevet torsdag kl 19:17 Ikke jeg. Jeg har prøvd årets første julemarsipan i kveld 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:18 Skrevet torsdag kl 22:18 Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:21 Skrevet torsdag kl 22:21 Ikke jeg. Jeg har spist grillet kylling og ris med sursøt saus i kveld. Spoiler Blir så jækla fort lei grillet kylling for tida, jeg må slutte å kjøpe det 😫
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:35 Skrevet torsdag kl 22:35 Ikke vi, vi elsker grillet kylling Vi har spist snop nå.😋😋
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:38 Skrevet torsdag kl 22:38 Ikke jeg, jeg gjorde det tidligere, men i dag fredag blir det dessverre mer snoping... Jeg har så mye jeg skulle bygd i Minecraft, men utsetter det hele tida for jeg vet ikke hvor jeg skal begynne!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:45 Skrevet torsdag kl 22:45 Det har ikke vi Vi har planer om å handle til helgen senere i dag fredag.
MR SPEED Skrevet fredag kl 09:42 Skrevet fredag kl 09:42 (endret) Ikke jeg fikk varer fra meny nå bare 4 sushi ikke fikk feil i skrivingen min spist første sushi bowl av 6 stykker da 👍👍 Endret fredag kl 11:31 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 11:42 Skrevet fredag kl 11:42 Vi har også spist sushi i dag, men vi spiste hver vår sushi som vi kjøpte på butikken Vi har drukket vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet fredag kl 12:35 Skrevet fredag kl 12:35 Ikke jeg. Jeg har sett søppelbilen tømme søppel i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:41 Skrevet fredag kl 16:41 Det har ikke vi Vi har handlet til helgen i dag.
N-4K0 Skrevet fredag kl 18:11 Skrevet fredag kl 18:11 Jeg og, men jeg drar gjerne på butikk både fredag og lørdag. Jeg har kjørt noen mil i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:22 Skrevet fredag kl 18:22 Det har ikke vi Vi har spist twist i kveld.😋😋
MR SPEED Skrevet fredag kl 19:27 Skrevet fredag kl 19:27 Jeg å da I WANNA ROCK TWISTER SISTER DEE SNIDER 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:27 Skrevet fredag kl 23:27 Vi har ikke hørt på han og dem i dag Vi har spist snacks nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Jeg spiser twist da nå satt i power banken nå tom da
Sviskepott Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg er sånn halvfull av "Power". Jeg har faktisk satt på vifta mi rett i ansiktet!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Det har ikke vi Vi har spist lunsj nå.🥰🥰😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå