TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 01:53 Skrevet onsdag kl 01:53 (endret) MR SPEED skrev (11 timer siden): Inrømmer jeg kjøpte twist for 2000.kr nå, svaret kommer siden 😀 2000kr for en Twist bakke!! 😳😳 Og jah, nå gjorde du meg skikkelig nysgjerrig rikingen Mr-$. 🤔🤔 Tilbake til leken: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Det har ikke vi Vi har spist middag nå.😋😋 Ikke jeg, svært skjeldent jeg spiser middag midt på natten. Jeg har dusjet nå. Endret onsdag kl 01:54 av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:11 Skrevet onsdag kl 02:11 TheDarkSycamore - SCM skrev (15 minutter siden): 2000kr for en Twist bakke!! 😳😳 Og jah, nå gjorde du meg skikkelig nysgjerrig rikingen Mr-$. 🤔🤔 Tilbake til leken: Ikke jeg, svært skjeldent jeg spiser middag midt på natten. Jeg har dusjet nå. Vi skrev den posten her for flere timer siden, og da var det middagstid Tilbake til leken: Vi har ikke dusjet nå Vi har spist frokost nå.😋😋
N-4K0 Skrevet torsdag kl 11:18 Skrevet torsdag kl 11:18 Ikke jeg. Jeg har fornyet medisinreseptene mine.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:27 Skrevet torsdag kl 12:27 Det har ikke vi i dag Vi har vært på butikken en tur nå i dag.🥰🥰
N-4K0 Skrevet torsdag kl 17:57 Skrevet torsdag kl 17:57 Jeg også. Jeg har nettopp spist en god kyllingburger med cheddar og Jarlsberg 😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:18 Skrevet torsdag kl 18:18 Det har ikke vi Vi har spist Fish and Chips i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋
N-4K0 Skrevet fredag kl 19:26 Skrevet fredag kl 19:26 Ikke jeg. Jeg har gjort "voksenting" i dag (hatt dekkskift, snakket med elektriker og vært på apoteket)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:22 Skrevet fredag kl 23:22 Det har ikke vi Vi har spist snacks nå.😋😋
N-4K0 Skrevet fredag kl 23:46 Skrevet fredag kl 23:46 Jeg også Jeg har blitt regnet og blåst på i dag.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 01:29 Skrevet lørdag kl 01:29 Ikke jeg. Jeg har jobbet videre med Magic The Gathering adventskalenderen min til i år. 🙂🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 02:18 Skrevet lørdag kl 02:18 Det har ikke vi Vi har spist en deilig egg & bacon og appelsinjuice frokost nå.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
MR SPEED Skrevet lørdag kl 10:11 Skrevet lørdag kl 10:11 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Det har ikke vi Vi har spist en deilig egg & bacon og appelsinjuice frokost nå.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 Har ikke er dere ikke lei nå 😝🤪😜 jeg tok på meg meta quest 3 med ladding 🤪 Skriver fra meta quest 3 er 58% strøm i vr brillene mine Endret lørdag kl 10:18 av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 11:50 Skrevet lørdag kl 11:50 Ikke vi Vi har vært på butikken i dag.
MR SPEED Skrevet lørdag kl 19:42 Skrevet lørdag kl 19:42 Ikke jeg har det da.... handlet med mobilen på oda 😀
N-4K0 Skrevet i går, 00:01 Skrevet i går, 00:01 Ikke jeg. Jeg har drukket en blanding av Cola og Cola uten sukker i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:55 Skrevet i går, 00:55 Det har ikke vi Vi har aldri kunnet fordra sukkerfribrus.🤢🤢🤮🤮 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Det har ikke vi Vi har aldri kunnet fordra sukkerfribrus.🤢🤢🤮🤮 Jeg klarer og drikke sukkerfri brus. 🤗🤗 Men jeg er ikke så glad i sukkerfri cola da. 😌😌 Tilbake til leken: MR SPEED skrev (1 time siden): samme her siste tikka her Hæ, ikke jeg tror jeg. 🤔 Jeg har kun en brus jeg ikke drikker, det er Papsi, både med og uten sukker. 🤢🤮 De alle andre brus går ned med høy gap her. 😊🤗 Endret 19 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Ikke vi Vi har akkurat spist lunsj nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Ikke jeg da Spist twist 🤪🤪🤪 Endret 13 timer siden av MR SPEED
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå