Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. september Skrevet 27. september MR SPEED skrev (8 minutter siden): Pass på så dere ikke blir syke da 😝 Vi ser at du glemmer at vi skal skrive hva vi har i denne leken her Vi har drukket Urge og Cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Skrevet 28. september Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet 28. september Skrevet 28. september Ikke jeg. Jeg har kjøttdeig som må brukes nå i hælja.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Skrevet 28. september Det har ikke vi Vi har planer om å dra på fisketur nå snart.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Skrevet 28. september Det har vi også Vi har gomlet potetgull nå i natt som var.🟡🟡😋😋
MR SPEED Skrevet 28. september Skrevet 28. september Ikke jeg jeg sitter med meta quest 2 å skriver 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Skrevet 28. september Det har ikke vi Vi har spist snop nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 28. september Skrevet 28. september Ikke jeg, nå. Jeg har hatt en rar drøm med noe ubehagelig innhold nylig.
MR SPEED Skrevet 28. september Skrevet 28. september Ikke jeg har det spist fjordland Den i bilde 👍👍 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Skrevet 28. september Det har ikke vi Vi har akkurat spist middag nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. september Skrevet 29. september Ikke jeg. Jeg har vært våken hele natten. Nå skal jeg legge meg. 😴🥱💤
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Skrevet 29. september Vi har vært våkne i natt, men vi skal ikke sove nå. Vi har spist lunsj nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Skrevet 29. september Det har ikke vi Vi har kost oss med middag nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 30. september Skrevet 30. september Ikke nu, men spist Fjordland i natt som var litt over dato. Jeg har to stk. Royal Trippel i fryseren som jeg fikk lyst på nå, kom nettopp på at jeg har dem 😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Skrevet 30. september Det har ikke vi Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå