N-4K0 Skrevet i går, 06:30 Skrevet i går, 06:30 Ikke jeg. Jeg har søppel som skal ut og reklame og blader som skal kastes i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:13 Skrevet i går, 13:13 Det har ikke vi Vi har endelig vent oss til at søppel heter boss i Bergen.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Vi Digger han. Vi har handlet på butikken i dag.
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg også, forutsatt at fredag teller som "i dag" siden jeg enda ikke har køyet (jeg syns bare det er rart at noen vestlendinger kaller søppel "boss") Jeg har tenkt å kvitte meg med flaske- og boksepant i dag, + nevnte reklame og blader som ikke ble kastet i går.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ikke jeg. Jeg har også planer og dra til butikken idag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det har ikke vi Vi har planer om å kjøpe ostebaconpølser på bensinstasjonen i natt.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå