TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober (endret) Det har jeg også, vekkeklokka. Bruker Spotify musikk som vekking. Jeg har stilt den hersens klokka. Når tid skal vi slutte og stille den? 😔😔 Syns denne stille greia er bare tull. 😌😔 Endret 26. oktober av TheDarkSycamore - SCM
MR SPEED Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober TheDarkSycamore - SCM skrev (53 minutter siden): Det har jeg også, vekkeklokka. Bruker Spotify musikk som vekking. Jeg har stilt den hersens klokka. Når tid skal vi slutte og stille den? 😔😔 Syns denne stille greia er bare tull. 😌😔 ikke jeg har brukte ikke vekke klokke Kjøpe den vekke klokka her du, da får du triming 1
Sviskepott Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Hadde jo vært morsom å ha den løpeklokka. Jeg har ofte gått trimmeturer med skritteller.
MR SPEED Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Sviskepott skrev (4 minutter siden): Hadde jo vært morsom å ha den løpeklokka. Jeg har ofte gått trimmeturer med skritteller. ha ha ha sorry sviskepott ler ikke av deg min venn, men det du skriver 😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Det gjorde ikke vi Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Det har vi også Vi har spist twist i dag.😋😋
N-4K0 Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Ikke jeg. Jeg har som standard fått Twist i julegave av slektninger i flere år 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Ikke jeg. Jeg har kost meg med streamen min i dag. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Det har vi også.🎮🎮🥰🥰 Vi har spist drops nå.😋😋 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober (endret) Ikke jeg. Jeg har gjort meg klarer til senga akkurat nå når denne posten ble postet. Endret 26. oktober av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Det har ikke vi Vi har spist nattmat.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Det har ikke vi Vi har spist frokost nå.😋😋
N-4K0 Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Ikke jeg. Jeg har blitt tidsforvirret i ettermiddag fordi jeg enda ikke har kommet på å stille kjøkkenklokka. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Det er ikke vi Vi har vært på butikken en tur i dag.
MR SPEED Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober (endret) Ikke jeg har vært i butikken i dag da fikk rizt fra oda i dag se bilde Endret 27. oktober av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Det har ikke vi kjøpt i dag Vi har kjøpt mer Urge og Cola i dag.🧃🧃🥤🥤😋😋🥰🥰
MR SPEED Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Ikke jeg kjøpt cola urge 😍😍 jeg har tatt på meg meta quest 3
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Det har ikke vi Vi har spist sushi til lunsj i dag.🍣🍣😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå