MR SPEED Skrevet torsdag kl 21:23 Skrevet torsdag kl 21:23 ikke jeg har det np jeg skal sove snart hvis jeg får det da😭😭
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:14 Skrevet torsdag kl 22:14 (endret) Det skal vi ikke Vi har drukket vann nå.💧💧 Endret torsdag kl 22:14 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
MR SPEED Skrevet fredag kl 12:14 Skrevet fredag kl 12:14 (endret) jeg å har det 😃 jeg skriver her med høyre vr kontroller nå Endret fredag kl 12:14 av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:34 Skrevet fredag kl 16:34 Det skriver ikke vi med nå Vi har spist middag nå.😋😋
MR SPEED Skrevet fredag kl 21:57 Skrevet fredag kl 21:57 (endret) Ikke jeg sushi i morgen jeg skal legge meg nå Endret fredag kl 21:58 av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:28 Skrevet fredag kl 23:28 Det skal ikke vi Vi har hørt på musikk nå.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 02:51 Skrevet i går, 02:51 (endret) Ikke jeg. Jeg har sett opptak av Skolebytte i dag på Tv2. Endret 20 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:01 Skrevet i går, 03:01 Det har ikke vi Vi har drukket cappuccino nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Vi sover ikke nå Vi har spist lunsj nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Det har ikke vi Vi har tenkt å logge av noen timer nå.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Ikke jeg tenkt ta litt krydrede cashewnøtter å vann 😃😃
November79 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Inte jag. Jeg mistenker at noen spiller dummere enn de er i Norges dummeste.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Det drakk vi også nå Vi har hørt på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Har ikke hørt på The Beatles på konge nå, så ikke jeg. Jeg har planer om og ta senga ganske hardt nå, så hardt at det slår i veggen. 🤣😂😅😜🤪😝 Seriøst, jeg skal ta kvelden nå, med andre ord. 🥱💤😴 Endret 8 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det har ikke vi Vi har akkurat spist frokost nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Spiser ikke lengre frokost. Så ikke jeg. Jeg har akkurat våknet.
N-4K0 Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Jeg også, ca. en time siden. Jeg har planer om taco med kyllingkjøttdeig i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå