MR SPEED Skrevet fredag kl 01:47 Skrevet fredag kl 01:47 Ikke jeg jeg har hørt på musikk for lenge denne tømte mobilen å øre proppene etuiet 🥴🥴😵💫😵💫🥴🥴😵💫😵💫 begynner igjen nå ACDC 😊😊🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:26 Skrevet fredag kl 02:26 Det har ikke vi Vi har spist frokost nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 09:21 Skrevet fredag kl 09:21 Det lytter ikke vi til nå Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:09 Skrevet fredag kl 18:09 Det har ikke vi Vi har slappet av i dag.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:49 Skrevet i går, 11:49 Vi også Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Det hører vi også på Vi har spist middag nå.😋😋
Gutensin Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden MR SPEED skrev (36 minutter siden): Ikke jeg jeg spiser pastasalat nå Ikke jeg. Jeg har spist taco og sett en fin film nå.
MR SPEED Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Ikke jeg har sett film jeg har tatt pepcidduo nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Det har ikke vi Vi har tenkt å høre på mer musikk nå.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Ikke jeg. Jeg har tatt valgomaten opp mot ca 4 ganger i år, for og finne den partien jeg skal stemme på år. Jeg stemmer alltids forskjellig hver stemme år. 😏😏 Det er kjempe viktig og stemme. Vi vil vell ikke at Norge skal stoppe opp helt? 😌😌 NRK sin valgomat er veldig fin. https://share.google/6cOvEM1veEAw6qa6N Endret 12 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Vi har ingen planer om å stemme i år heller Vi har tenkt å dra på fisketur nå straks.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Vi har ingen planer om å stemme i år heller Vi har tenkt å dra på fisketur nå straks.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟 Dere vet at det går ann og stemme blankt? 😏😌 Ikke jeg, foressten. Jeg har planer og spise kveldsmat nå.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (7 timer siden): Dere vet at det går ann og stemme blankt? 😏😌 Ikke jeg, foressten. Jeg har planer og spise kveldsmat nå. Vi har ikke bestemt oss om vi skal stemme, men vi kommer mest sannsynlig ikke til å stemme. Og vi har ikke spist frokost nå Vi har planer om å drikke kaffe nå.☕☕😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi har ikke bestemt oss om vi skal stemme, men vi kommer mest sannsynlig ikke til å stemme. Og vi har ikke spist frokost nå Vi har planer om å drikke kaffe nå.☕☕😋😋 Javel Ikke jeg. Jeg har akkurat våknet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå