Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det skal ikke vi Vi har planer om å snart spise frokost.😋😋
MR SPEED Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni (endret) Ikke jeg jeg har tenkt å kjøpe meg 1kilo kong håkon men ombestemte meg da Endret 24. juni av MR SPEED
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det har ikke vi Vi har tenkt å logge av nå snart.
MR SPEED Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Ikke jeg hører på van halen trykk cc dere kan høre på det leger ut 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det hører ikke vi på nå Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det ser ikke vi på nå Vi har spist middag nå i sted.😋😋
Gutensin Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det ser ikke vi på nå Vi har spist middag nå i sted.😋😋 Jeg også. Nå drikker jeg kaffe
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det drikker vi også nå.☕☕😋😋 Vi har planer om å drikke brus nå etterpå.🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni (endret) Samme her. Jeg har spist tørket rein hjerte i dag. 🫎 ❤️ Endret 24. juni av TheDarkSycamore - SCM
Gutensin Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Samme her. Jeg har spist tørket rein hjerte i dag. 🫎 ❤️ Ikke jeg. Jeg har spist pizza i dag
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det har ikke vi Vi har spist selvfanget torsk til lunsj i dag.🐟🐟😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Det har ikke vi Vi har hørt på musikk nå.🎼🎼🎵🎵🎶🎶
MR SPEED Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Ikke jeg har det da leste navne på mini kjøleskapet ontario er navnet da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Det har ikke vi Vi har planer om å dra på fisketur nå snart.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå