Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Det har ikke vi Vi har hørt på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Ikke jeg har tatt en slurk se link https://www.foodora.no/groceries/product/38W7I6/sunniva-iste-jordbrlimonade-usukker--05l 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Det har ikke vi Vi har planer om å høre på musikk nå.🎼🎼🎵🎵🎶🎶
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Det har ikke vi Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Ikke jeg jeg la meg ned etter 5 min spill re4vr er litt hypp konder 😝😜😊😊 nå
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Det der ikke vi Vi har planer om å dra på fisketur om en liten stund.👨🦰👩🦰🎣🎣
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Det har ikke vi Vi har planer om å se på engelsk krim på NRK1 nå.🕵️♂️🕵️♀️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Det skal ikke vi Vi har spist snop nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Ikke jeg, har spist potetgull og hvitløk dipp til. 😋🟡🟡
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Det har vi også Vi har drukket masse brus i dag.🥤🥤😋😋
MR SPEED Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Jeg å Spiser potetgull til frokost np er for få i meg cola fortere suger etter koffein nå lenge til neste gang med cola 😊
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Det har ikke vi Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Ikke jeg. Har planer og spille Magic: The Gathering i dag blant folk fysisk. 🎴🎴🎴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Det har ikke vi Vi har sett på tv og hørt på radio i dag.📺📺📻📻
Sviskepott Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Det har ikke jeg ennå. Jeg har planlagt å ta litt oppvask for hånd straks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå