Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Forbedre et allerede bra syn ?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei , Jeg har lagt merke til det siste året at jeg ser utrolig bra,

 

Jeg ser ting som andre ikke ser , Altså de tingene er der men folk kan ikke se de / se hva som står der / identifisere hva det er

 

 

Jeg ser bevegelse utrolig fort og jeg legger merke til ting og bevegelse lenge før andre gjør det ,

 

Jeg ser langt og jeg ser klart , Jeg kan se små bokstaver og detaljer i dårlig lys.

 

 

Grunnen til at jeg "vet" dette er fordi jeg har testet dette det siste året så og si , Andre folk legger ikke merke til bevegelser like fort som meg , andre ser ikke like langt som meg og heller ikke like bra i dårlig lys ,

Og dette har jeg testet med mange folk både når de er klar over det selv og uten at de er det ,

 

Men det skal også være sagt at jeg har ikke gått og konsentrert meg når jeg har "testet" dette , Men det skjer hele tiden , Jeg kan gå og prate og drive med noe annet men fortsatt oppdager jeg bevegelse og klarer og identifisere ting på lengere avstand en stort sett alle jeg kjenner.

 

 

Men dette er noe jeg vil bli bedre på , Jeg har lyst til og kunne gjøre synet mitt enda bedre , Reagere enda fortere , legge merke til flere ting /ujevnheter i natur osv .

 

 

Er det noe jeg kan gjøre for trene synet mitt til og bli enda bedre en det allerede er ? Anonym poster: ed9bce48691bfed3dd64fab9be513d76

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ting som andre ikke ser , Altså de tingene er der men folk kan ikke se de / se hva som står der / identifisere hva det er

 

Jeg ser bevegelse utrolig fort og jeg legger merke til ting og bevegelse lenge før andre gjør det ,

 

Jeg ser langt og jeg ser klart , Jeg kan se små bokstaver og detaljer i dårlig lys.

Hvis en fyr kommer bort til deg og presenterer seg som Askeladden og spør om du har lyst til å bli med ham på en tur i den supre doningen hans, så synes jeg du skal slå til.

 

Det beste du kan gjøre for å forbedre synet er å unngå å gjøre ting som forverrer synet ...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Høres ut som du tror du har superkrefter :p Uansett. Du kan prøve å spise mer vitamin A. Sies å være viktig for synet :)

 

Leste over det selv og det så litt sånn ut ja =P

 

 

Men nei det er ikke så sinsykt bra , det er bare det at folk har sine ting de er god på , Noen i sport og noen i mer teoretiske ting som matte,språk osv.

 

Jeg ser veldig godt og som sagt har utrolig rask reaksjon på øynene og hva jeg ser, Identifiserer ting forerte en andre osv,

 

Det og være naturlig bedre en andre til noe er ikke helt unormalt som for eks , hørsel,styrke,syn og balangse.

 

Prøver og finne ut om det er muligheter for og ta vare på øynene enda bedre en vanlig , Har selv ikke peiling på syn osv generelt. Skal ta en test hos en øyenlege og se om jeg finner ut noe mer og evt hva som kan gjøres for og bevare/forbedre/trene synet. Anonym poster: ed9bce48691bfed3dd64fab9be513d76

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...