NoXic^ Skrevet 12. august 2012 Rapporter Del Skrevet 12. august 2012 Hei, Både mus og tastatur slutter å virke. Det lyser i begge, men lock-knappene fungerer ikke. Men det er ikke en pc-freeze - alt går som vanlig av spill og film osv. Det går ikke å ta inn og ut kablene, heller ikke i andre hull. Jeg finner ikke noe mønster i når det skjer heller, virker helt random. En kompis sa det kanskje var selve USB-kontaktene og dermed hovedkortet det kanskje var noe feil med, men ikke vet jeg. Det har skjedd 4-5 ganger nå, og jeg ender opp med å bare restarte pc'en manuelt. Noen gode forslag? 1 Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 13. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 bump? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Det kan være som kompisen din sier at USB kontaktene begynner å ta kvelden. Har du byttet noen komponenter i PCen i det siste? Kan være at strømforskyningen ikke klare å lever nok strøm. Hvis du ikke har byttet komponenter kan det jo også være at strømforskyningen begynner å bli gåen Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 13. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Det er så rart, for maskinen er helt ny. Unntatt skjermkortet, det satte jeg inn etter jeg fikk den, da den bare kom med integrert skjermkort. Noen trygg måte å teste strømforsyningen, evt. feilsøke den på noen måte? Evt. andre forslag? 1 Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 21. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 bump? (a) 1 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Hvilken mus/tastatur er dette? Har problemer med tastaturet mitt (Razer, USB) og headsettet mitt (Razer, USB). Tastaturet begynner helt tilfeldig å spamme forskjellige knapper en kort periode helt til tastene slutter og fungere, andre ganger bare dør det helt tilfeldig. Headsettet dør helt tilfeldig det også. Hos meg fungerer det fint å bare koble det ut og inn igjen så funker det, men det er veldig irriterende når det skjer. Har testet begge deler i andre maskiner, så virker som det er Razer produktene det er no feil med ikke PCen. Edit: Kan legge til at jeg kjøpte en Razer mus for en stund siden som helt plutselig sluttet å fungere også. Endret 21. august 2012 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå