Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tastatur og mus slutter å fungere

Anbefalte innlegg

Hei,

Både mus og tastatur slutter å virke. Det lyser i begge, men lock-knappene fungerer ikke. Men det er ikke en pc-freeze - alt går som vanlig av spill og film osv. Det går ikke å ta inn og ut kablene, heller ikke i andre hull. Jeg finner ikke noe mønster i når det skjer heller, virker helt random. En kompis sa det kanskje var selve USB-kontaktene og dermed hovedkortet det kanskje var noe feil med, men ikke vet jeg. Det har skjedd 4-5 ganger nå, og jeg ender opp med å bare restarte pc'en manuelt.

Noen gode forslag? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være som kompisen din sier at USB kontaktene begynner å ta kvelden.

Har du byttet noen komponenter i PCen i det siste? Kan være at strømforskyningen ikke klare å lever nok strøm. Hvis du ikke har byttet komponenter kan det jo også være at strømforskyningen begynner å bli gåen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilken mus/tastatur er dette? Har problemer med tastaturet mitt (Razer, USB) og headsettet mitt (Razer, USB). Tastaturet begynner helt tilfeldig å spamme forskjellige knapper en kort periode helt til tastene slutter og fungere, andre ganger bare dør det helt tilfeldig. Headsettet dør helt tilfeldig det også.

Hos meg fungerer det fint å bare koble det ut og inn igjen så funker det, men det er veldig irriterende når det skjer. Har testet begge deler i andre maskiner, så virker som det er Razer produktene det er no feil med ikke PCen.

Edit: Kan legge til at jeg kjøpte en Razer mus for en stund siden som helt plutselig sluttet å fungere også.

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...