Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hvordan gå videre?


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Jeg har det typiske vanlige problemet, er hun keen? Møtte hun på fest en gang før jeg skulle på jobb (nattevakt), rakk å finne ut hva hun het, hvor gammel hun var og at hun jobbet på en butikk i området jeg bor i. Vi tullet med at om jeg kom innom ville jeg få rabatt på varene dagen etter hvorpå jeg fikk nr hennes. Jeg sa skulle komme innom, men at rabatter ikke var nødvendig. Hun tok også tlf min og tok bilder av seg selv (altså ansiktet osv.)

 

Jeg ble sovende en stund dagen etter, hvor jeg våknet av at meldingene trillet inn. Der stod det blandt annet "Kommer du snart... kjeder meg :(" Jeg stod opp å sa jeg var på vei.

 

Da jeg kom fram satt hun bak kassa og kjente meg igjen. Da jeg begynte å gå rundt i butikken kom hun etter og gav klem og spurte hvordan det gikk osv. vi slo av en liten prat før hun måtte tilbake til kassen.

 

Da jeg kom fram til kassen og skulle betale alt hvisket hun før jeg gikk ut av butikken at jeg skulle se på kvitteringen, der jeg så at jeg hadde fått mer rabatt en det som er vanlig.

 

Ble litt bekymret da jeg spurte hun om hun kom i trøbbel for dette, neida det skulle gå bra. Da spontant inviterte jeg hun på middag hos meg to dager etter med flere venner, hvor hun svarte at hun skulle komme. Da har jeg jo planer om å spørre hun med ut en gang alene, utifra hvordan hun ter seg.

 

På festen var hun nemlig litt på to andre også, men da var hun ganske godfull. Hun sa dagen etter på butikken at ikke noe hadde skjedd med de andre. Vi småtullet også på melding før jeg kom i butikken om forskjellige ting.

 

Spm er skal jeg spørre hun med ut på middagen eller skal jeg gjøre det senere når jeg har sett hun litt mer i edru tilstand osv? Skal jeg sende hun noe mel før middagen osv.

 

Takk for alle svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sikkert send litt meld. hvis du vil, men er ikke noen vits å drøye det for lenge heller. :) Den som intet våger..

 

I know, men middagen er idag så vil jo ikke virke for masete heller, kommer jo til å møte hun ikveld uansett. Vet ikke helt hva jeg skal sende mel med hun for før det. Hun sa til meg på festen at hun ikke merker om noen flørter med hun, med mindre det er veldig åpenlyst sånn type at man tar hun på låret opplegget face to face da. Så vet ikke om jeg burde være mer åpenbar eller bare spørre hun ut.

Lenke til kommentar

Jeg har det typiske vanlige problemet, er hun keen?

 

 

Ok, la oss se.

Ho gir deg nummeret sitt. Ho spør deg om nummeret. Du "tulle-lover" at du skal komme på butikken te ho. Ho begynner å mase at du må komme. Ho finner deg i butikken og gir deg ein klem. Ho gir deg bra rabat på varer. Ho takker ja til middag...

 

Hmmmm virkeleg hard ein....

 

 

Spm er skal jeg spørre hun med ut på middagen...

 

Så du har 2 valg. Spørre på middag og bli bedre kjent med ho der.

Bli bedre kjent med ho for å finne ut om du vil date ho.

 

Om du spør no og ombestemmer deg seinare, så slutte du å date ho. Thats it.

Om du venter og "finner ut av ting" og bestemmer deg at ho er den rette, så har plutselig ho ombestemt seg eller begynt å date noen andre.

 

Got it?

Lenke til kommentar

Ja, hun er keen. Ellers ville hun vel gitt rabatter til alle som handlet hos henne?

Ta en skikkelig "nå er det på tide at vi to finner på noe koselig sammen!" Så bruk en hel dag sammen kun dere to, og nyt det lokal kulturen har å by på. Det er greit å subtilt spørre og vise både hva du og hennes intensjoner er. Fysisk kontakt, spøke rundt tema om singelivet etc. Så vet du hvertfall om det er mer enn bare ett nytt vennskap det dreier seg om.

Lenke til kommentar

Jeg har det typiske vanlige problemet, er hun keen?

 

 

Ok, la oss se.

Ho gir deg nummeret sitt. Ho spør deg om nummeret. Du "tulle-lover" at du skal komme på butikken te ho. Ho begynner å mase at du må komme. Ho finner deg i butikken og gir deg ein klem. Ho gir deg bra rabat på varer. Ho takker ja til middag...

 

Hmmmm virkeleg hard ein....

 

 

Spm er skal jeg spørre hun med ut på middagen...

 

Så du har 2 valg. Spørre på middag og bli bedre kjent med ho der.

Bli bedre kjent med ho for å finne ut om du vil date ho.

 

Om du spør no og ombestemmer deg seinare, så slutte du å date ho. Thats it.

Om du venter og "finner ut av ting" og bestemmer deg at ho er den rette, så har plutselig ho ombestemt seg eller begynt å date noen andre.

 

Got it?

 

Du har veldig rett du! Men ettersom hun var på to andre på festen så tenker jeg litt for mye.

 

Ja, hun er keen. Ellers ville hun vel gitt rabatter til alle som handlet hos henne?

Ta en skikkelig "nå er det på tide at vi to finner på noe koselig sammen!" Så bruk en hel dag sammen kun dere to, og nyt det lokal kulturen har å by på. Det er greit å subtilt spørre og vise både hva du og hennes intensjoner er. Fysisk kontakt, spøke rundt tema om singelivet etc. Så vet du hvertfall om det er mer enn bare ett nytt vennskap det dreier seg om.

 

Jo, men kan jo være hu gir rabatter til vennene sine å, har ikke akkurat spurt om det :p Jepp skal prøve det, tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Du bør ikke overanalysere det folk gjør i fylla. Selv om hun kanskje var "på to andre", så betyr ikke det at hun ikke er interessert i nettopp deg.

Kjør på - send melding og spør om hun vil spise en digg middag. Ikke spør hva hun liker, men spør heller hva hun ikke liker - og mekk sammen en digg middag ;)

 

Mye bra inspirasjon å hente på matprat.no :D

Lenke til kommentar

Du bør ikke overanalysere det folk gjør i fylla. Selv om hun kanskje var "på to andre", så betyr ikke det at hun ikke er interessert i nettopp deg.

Kjør på - send melding og spør om hun vil spise en digg middag. Ikke spør hva hun liker, men spør heller hva hun ikke liker - og mekk sammen en digg middag ;)

 

Mye bra inspirasjon å hente på matprat.no :D

 

Bra forslag! thanks! Vel nå er det jo dagen etter middagen jeg inviterte på. Da fikk jeg vite av en venninne (hun som ble kjent med jenta først) at hun hadde sagt hu syns jeg er sjarmerende osv. hun oppfordra meg til å be hun ut på date høyt! Da ble det litt klein stillhet og jeg svarte nei i flauhet og litt for raskt (dumme meg) Sendte så mel til den utkårede 1 time etterpå ish hvor vi snakket om kvelden, så spurte jeg om hun ville finne på noe en dag, så ble det stillt fra hun, så guess she's out...

 

MEN takk for hjelpen fra alle som har svart! :D

Lenke til kommentar

Ikke ta det for gitt da, det kan jo hende det var noe som kom foran det å sende svar på meldingen.

 

Jeg hadde nok ligget lavt et par dager, og så kanskje dukket opp på jobben hennes når det er rolig.

Blir vanskeligere for henne å si nei når du først ser henne i øynene :)

 

Sant igjen! Derfor jeg nå er glad for at jeg ikke spurte når venninna mi oppfordra til å gjøre det høyt, for hun svarte meg idag og sa jeg var søt og kul og ville henge og alt det der, men hun liker en annen. Hadde jeg gjort det høyt hadde hun nok bare sagt ja på grunn av presset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...