Gå til innhold

[Løst] Chrome "waiting for Cache"


MiRaCL

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg bli smågal her. Chrome låser stadig maskinen her da den driver med "waiting for Cache". Maskinen låses helt i noen minutter mens Chrome driver med dette.

 

Opplever dette problemet på laptopen og ikke på den stasjonære maskinen.

Har googlet mye på dette uten å finne noen løsning, ser ikke ut som Google gjør noe med problemet heller.

 

Prøvde sist å slette hele profil mappa for å få Chrome til å generere ny cache og det har fungert i en periode, men nå er problemet tilbake.

 

Noen som opplever dette samme og har funnet en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker Windows 7 ja. Virker som dette problemet er helt random. Har aldri hatt dette på den andre pc'en og der har jeg brukt chrome i flere år. Burde ikke være nødvendig med Chromium.

 

Har prøvd å tømme Cache, slette cache, reinstall o.s.v, hjelper ikke, problemet dukker opp igjen. Er så irriterende at jeg nesten vurderer en reinstall av windows.

Lenke til kommentar

Bruker Windows 7 ja. Virker som dette problemet er helt random. Har aldri hatt dette på den andre pc'en og der har jeg brukt chrome i flere år. Burde ikke være nødvendig med Chromium.

 

Har prøvd å tømme Cache, slette cache, reinstall o.s.v, hjelper ikke, problemet dukker opp igjen. Er så irriterende at jeg nesten vurderer en reinstall av windows.

 

Hadde fortsatt vært interessant om du testet nyeste Chromium build (23.0.1232.0). Jeg mener jeg så et par commits angående caching for en stund tilbake men klarte ikke finne de igjen.

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Forøvrig verdt å merke seg at programmet jeg linket til deg gir deg mulighet til å installere og oppdatere til absolutt nyeste versjon av Chromium. Chromium blir kompilert flere ganger om dagen. Dette betyr at du får "the latest and greatest" men at det kan snike seg inn en bug innimellom. Selv har jeg aldri støtet på noe problem. Programmet har jeg forresten også gjort open source.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...