Gå til innhold

Best mulig PC til maks 6 000 kroner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Skal kjøpe meg bærbar PC og lurte på om noen hadde noen PC-er å anbefale som kan kjøre spill som Minecraft til maks 6 000 kroner?

Endret av mathias18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett litt på Acer Aspire 15.6" bærbar PC V3-571 Olympic Edition, men vet ikke hva jeg skal se etter ang. skjermkortet. Er det noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

Til under 5000,- er det en god maskin. HD4000 vil ikke ha store problemer med minecraft, men såfort du går over på mer krevende spill vil du nok ønske det en kraftigere grafikkdel!

Da ville jeg heller gått opp til en modell som denne:

http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/toshiba-satellitel855-10u/170460.3003/?utm_source=Prisguide&utm_medium=Priceengine&utm_term=170460%2B-%20Toshiba%20Satellite%20L855-10U&utm_campaign=Productfeed

Den har en vesentlig bedre grafikkdel og vil håndtere spill som COD MW3 på medium grafikk med ca 60FPS og ikke ha noen problemer med minecraft, den har også en kraftigere CPU som gjør alt i hverdagen hakket raskere.

Skrevet

Da ville jeg heller sett på Samsung 5 serie. Du får 535 til 5995 eller lavere med A6-4455 2.1Ghz og HD7500 6 gb ram og 500gb og faststart. Vesentlig bedre kvalitet følelse og bedre merke. God maskin til ditt bruk

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...