Gå til innhold

? Fildelingsgigant lagt i grus som gave til USA


Anbefalte innlegg

NEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FFFFFFFFFFFFFFFFFFCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!

 

Sterke følelser og ungt sinn? ;)

 

Moderat-sterke følelser, og et stort tap - trur reaksjonen blir den samme om man en gutt på 6 år eller en gammalmann i 90-åra.

 

Hva gjør du om du bygger ei hytte, bruker masse energi, mange år, mange hundre tusener kroner, og glemmer å forsikre hytta.. Du kommer en dag for å fortsette å bygge hytta, men plutselig oppdager du det at hytta er revet i stykker og materialene blåst 10km unna i radius. - Hva kalles det da?

- Sterke følelser og ungt sinn?

 

Det var mest hvordan du skrev jeg reagerte på. Men godtar at det var sterke følelser.

Ikke noen skarp kritikk fra min side, ment som et lite dytt i siden kun. Jeg ser jo at du normalt formulerer deg anderledes.

 

Jeg er forøvrig ikke helt sikker på lignelsen din.

Har du brukt mange penger på å kjøpe disse filene?

Dersom jeg bygget hytte og materialene jeg hadde kjøpt blåste vekk ville jeg nok blitt ganske følelsesmessig engasjert ja.

I dette tilfellet ville det vel være med snakk om at jeg "lånte" disse materialene fordi de "lå jo bare der, og da kan jo jeg fritt forsyne meg...". Like mye arbeid innvolvert i begge tilfellene. Men etikken er ganske forskjellig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...