Gå til innhold

[Samsung Galaxy S3] Runding med utropstegn inni, SMS varsles ikke lenger.


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kjøpte Galaxy S3 for ca en mnd siden og den fungerer utmerket. Gikk fra S2 til S3 :)

 

Men etterhvert nå så fikk jeg en programvareoppdatering og jeg godtok den..

 

da oppdager jeg et en runding med en slags i inni som kan ligne på et utropstegn..

 

Den er nok også årsak til at jeg har mistet muligheten til å høre sms jeg får på telefon, selvom lyden alltid har vært på!

 

Jeg skal kontakte Samsung i morra og høre hva de mener!

Vært på Elkjøp i to byer allerede å spurt men de veit ingenting.. de klarer ikke å finne feilen.. de måtte søke på google men sia det ikke var nok folk der, ber de meg komme tilbake en annen dag.

 

det virker for meg å være noe varsellignende stopper eller en BUG i oppdateringen rett og slett! For kommer ikke opp varsler for denne jeg snakker om. Får den ikke bort.

 

 

Noen som veit hva jeg kan gjøre? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dra ned notificationbaren/nedtrekksmenyem og slå på notifications/varsel i hurtiginnstillingene der ;-) Nå skal alt fungere som ønsket igjen, har nok bare kommet borti den :-)

Dra ned notificationbaren/nedtrekksmenyem og slå på notifications/varsel i hurtiginnstillingene der ;-) Nå skal alt fungere som ønsket igjen, har nok bare kommet borti den :-)

Ja, det var det som var "feilen" :p Hahaha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...