Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på kjærsten min.


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei 18 år gammel jente som har vært sammen med kjærsten min i over ett år nå. I sta så glemte han å logge av facebooken sin og jeg har ALDRI snoka før, men nå jeg satt ved siden av han i ste, så så jeg at han skreiv til en kompiss: Huff, det her må ikke hu se. Og jeg lata som ingenting. Når han hadde dratt så måtte jeg bare sjekke.

Og der sto det forskjellig ting som at hvis vi noen gang skulle få oss hus så ville han kjøpe det for da kunne han bare hive meg ut hvis det ble slutt. Og at han syns det var digg ha kjærste fordi da var han sikker på at det blei noe på han til kvelden. Men at han savna "Jakta" på andre damer. Han skrev også opp til flere ganger at han "bæda" på å få seg dame.

 

Det var en del andre ting også, men jeg orker ikke skrive alt. Jeg ble rett og slett helt knust inni meg. Det er første gang jeg har sett en sånn side av han. Til alle de andre kameratene sine så sier han liksom at jeg betyr alt for han og at han er så glad i meg. Og jeg vet veldig godt at jeg betyr ekstemt mye for han.

Jeg vet også at jeg skulle aldri ha snoka. Og det var ikke meningen at jeg skulle se det. But still..

Jeg vet det at å snoke på facen hans er noe han syns er skikkelig tragisk for det viser bare at man ikke stoler på hverandre. Men jeg har fått lov til å kikke hvis jeg har spurt han. Men det å gjøre det bak ryggen på hverandre er noe han virkerlig hater.

Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Fordi jeg er utrolig lei meg, og jeg kan jo ikke ta det opp med han? Eller?

Trenger virkelig hjelp her! Håper noen kan hjelpe meg.

Skal jeg bare la det gå? Anonym poster: ac48dbb39265bcec0e8172ecc3880f0c Anonym poster: ac48dbb39265bcec0e8172ecc3880f0c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres jo ut som kommentarer som er ment humoristisk eventuelt for å tøffe seg, ikke sikkert at han legger noe i det. Du skriver jo også: "Til alle de andre kameratene sine så sier han liksom at jeg betyr alt for han og at han er så glad i meg. Og jeg vet veldig godt at jeg betyr ekstemt mye for han." som jeg mener styrker min hypotese.

Lenke til kommentar

Ja, jeg tenkte det jeg også. Og det er jo bare akkurat den kammeraten han er sånn mot, og sier slike ting om meg til. Du synes altså jeg skal late som ingenting, og ikke ta det til meg? Altså, jeg føler meg jo utrolig dum. Og når jeg møte han kammeraten neste gang, så vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre.

Er litt kjipt at kjærsten min har sagt slike ting om meg til han..

Endret av MissKoko
Lenke til kommentar

Du synes altså jeg skal late som ingenting, og ikke ta det til meg?

 

ja, jeg tror det er best og det ser jo ut som om du tenker det samme som meg bare at det ikke er like lett å glemme kommentarer når de er rettet mot en selv og spesielt fra en man er glad i.

Lenke til kommentar

Ja, jeg tenkte det jeg også. Og det er jo bare akkurat den kammeraten han er sånn mot, og sier slike ting om meg til. Du synes altså jeg skal late som ingenting, og ikke ta det til meg? Altså, jeg føler meg jo utrolig dum. Og når jeg møte han kammeraten neste gang, så vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre.

Er litt kjipt at kjærsten min har sagt slike ting om meg til han..

Kan bekrefte at gutter ofte er MYE tøffere foran kompiser enn det de ofte egentlig er, og gjerne enda mer for enkelte (Som de kanskje føler de må tøffe seg ekstra foran for og få aksept)

 

Så når han skriver "Nei ass, bæder på og ha dame ass, savner å jakte ryper hver helg sånn som deg ass, men du fåkke deg no hver kvell'a haha" Høres det veldig ut som om han mener "Ja jeg har kanskje dame men jeg er en artig, hard, tøffing likevel."

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er egentlig ikke sosialt akseptabelt og si den typen ting videre til andre igjen (ikke blandt kompiser ivertfall), har han kun minimalt med sosial intelligens forstår han at typen din ikke var 100% seriøs.

 

Og da vil han nok ganske sikkert ikke gå lenger enn og for eks. komme med en antydende kommentar når det er flere folk der men sånt trenger ikke andre gutter legge merke til blir sagt engang så om du kan godta at typen kanskje legger på en litt annen personlighet foran noen kompiser er det ikke noe biggie.

 

Nei den typen dritprat på facebook ser somregel ikke dagens lys. ;)

 

 

Edit: hadde jeg vært deg ville jeg kanskje baksnakket han som han snakket med men isåfall på en nonchalant måte. (Bare noe teit smått som at han virker småslibrig eller har stygge sko/klesmak, uren hud/kvisete, barnslig osv) Bare for å sjekke hvor "lojal" han er mot kompisen sin, går han rett på "ja fy faen for en dust ass" eller noe sånt kan du jo tenke deg hvor mye han la i det han sa til han.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri akseptert det der. Om mannen min gikk rundt og snakka dritt om meg til andre, så hadde jeg tatt det opp med ham. Skal du sitte der og ha vondt og kjenne på usikkerheten fordi han har et behov for å tøffe seg for en kompis? Det er så utrolig kjipt gjort. Det handla jo overhodet ikke om at du snoker fordi du ikke stoler på ham, men at du tilfeldigvis så den meldinga mens han satt der.

Lenke til kommentar

Det er litt kjipt hvis han kompissen hans går rundt til andre og sier at han bare er sammen med meg for å få seg noe og at han er egentlig ikke så jævla keen...

Sannsynligheten for at dette skjer er nesten ikke tilstede.

 

Gutter snakker slikt til hverandre, det er helt vanlig, og det er nok ingenting seriøst i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...