Gå til innhold

DayZ - Ser etter andre overlevende å spille med.


Anbefalte innlegg

Ser etter andre særiøse spillere på DayZ, å spille sammen med. Om du har erfaring, eller er helt ny og ikke kan stort, så er ikke det noe problem, og spiller ikke så mye rolle. Jeg hjelper gjerne til, og begynner å kunne det meste som er verdt å vite for å overleve. Men vi vil gjerne spille med noen litt eldre, hvertfall 18+ (er selv 22).

 

Jeg spiller allerede sammen med 1 irl venn, og vi liker å gå rundt i villmarken for å finne loot, drepe zombier osv. Vi har holdt oss unna de største byene mens det er mange online, men har begynt å spille mer og mer nærme andre spillere i det siste, nå som vi har bedre våpen, og som regel har bedre loot enn det vi finner i byene.

 

Hva vi gjør fra gang til gang avhenger helt av hva vi har lyst til, men fram til nå har det gått mest i å finne utstyr, og prøve å ikke bli drept :) Men når vi møter på spillere, så tar vi de gjerne ut, og vi er begge veldig glad i realistiske skytespill, og det taktiske aspektet ved DayZ. Derfor spiller vi ofte veldig entusiastisk og militærpreget, siden vi begge har en fortid ifra forsvaret. Men vi kan fortsatt spille for gøy, av den grunn ;)

 

Så om du syntes dette høres gøy ut, skriv gjerne et svar her, eller send meg en pm.

Endret av Shadowstep09
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...