Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S


Anbefalte innlegg

hehe tror ikke du skjønte hva jeg mente med soldater, da mente jeg de ute i felten, de i strid, de som er ute på leir og i naturen osv. Ikke når de står jåla opp til inspeksjon eller foran slottet.

 

De soldatene som sitter nattevakt med beina på bordet uten ansvarlig våken befal. De er menn de. Oppknappet skjorte, sovehår, kaffe og snus. Og så spiller de xbox.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

måtte nesten bare like den siste kommentaren din!

 

Pussy-Norway? du vet vel at De norske spesialstyrkene er verdenskjent og blir regna som noe av de beste styrkene du får i krig?

 

Amerikanske kammo klær? Du vet vel da også at de grønne "stygge" uniformene til Norge, også er kamo og er designet slik grunnet omgivelsene i Norge? Og om Norge må ned i midtøsten så går de ikke rundt i grønn kamo, kjære deg :)

 

edit: så du kunne like greitt ha skrevet: "jeg liker amerikanske soldater og ikke norske"

Endret av Grannystyle
  • Liker 6
Lenke til kommentar

.....sorry men jeg syns faktisk den norske uniformen er stygg, om dere blir såret av det så skal jeg begynne å grine fordi dere syns at en type kjole er stygg da eller?

 

Jeg syns den amerikanske soldat looken er finere og jeg har inntrykk av at norske militær tjenesten ikke er så veldig krevende for å si det slik.

 

 

Stygg!

uniform-2.jpg

 

 

Hot:

servicemen-us.jpg

 

Problem?

 

Soldater i amerikanske kammo klær, ikke de norske stygge grønne uniformene..

720-fokuskarusell-haren-garden-sommer2_jpg.jpg

 

Ehh.. hva?

 

Ja det var mer hot enn de uniformene jeg snakket om.

Lenke til kommentar

 

Om du er metroseksuell fordi du er pappagutt? Ja, jeg har aldri sett en ikke-metro pappagutt ihvertfall. Og måten du lirer av deg de arrogante hovne Bærums meningene dine om at jenter fra landet ikke er danna og siviliserte som jentene fra byen haha og at disse utdannede jentene du snakker om har andre seksuelle preferanser når det kommer til mannfolk fordi de da har mer penger på banken.

 

Det hele blir for dumt. Den hovenheten din forteller meg hvordan du går kledd. Jeg kan lukte den blanke neglakken din helt hit.

Ojojoj her er noen sure gitt. Du må virkelig mislike meg og meningene mine. Ikke at skjønner hvorfor da...

Og beklager å skuffe deg, men jeg kommer ikke fra Bærum.

Lenke til kommentar

forresten gutter, hvorfor tror dere jenter syns soldater, snekkere, veiarbeidere, kriminelle barskinger etc er så hotte??

det er fordi de ikke er pynta og fake men de er sine primitive selv.

 

Om du tror soldater ikke er pynta så tar du helt feil, gutter flest ink meg selv har aldri brukt så mye tid på utseende som de gjorde da de var i forsvaret.

- Med mindre du kan gro langt skjegg så må du barbere deg hver morgen

- Håret skal kortklippes og vedlikeholdes,

- Buksene skal være rene og bretten skal være riktig

- Hodeplagget (ofte en berret) skal brettes helt riktig.

- Div medaljer skal henge på akkuratt riktig sted

- Skoene skal plankpoleres.

- Om sommeren skal bretten på jakken være helt riktig, dvs riktig bredde, riktig brettet osv osv.

 

Og om du tror jeg er en boms så tar du feil, nei jeg bruker ikke brunkrem, tar ikke solarium, bruker ikke sminke, men jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut på håret, bryr meg om hvordan klær jeg har på meg, somregel en cardigan eller en litt "penere" genser, bruker vell 2-3 minutter på badet hver morgen på og få håret "riktig", ta på deo osv osv.

Nå i det sivile går det 2-3 min på og velge "riktig" klær og kle på meg og se at jeg ser OK ut, og 2-3 min etter dusjen. Da jeg var i forsvaret tok den samme prosedyren fort 3 ganger så lang tid selv om jeg ikke trengte og velge klær. Så sorry for og ødelegge det synet du hadde på soldater :p

 

Blir ikke det samme det der gitt. Det er pålagt i militæret - det blir noe annet når du selvvalgt gjør alt det der.

Men det der er jo heller ikke jåleri da....

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Om du er metroseksuell fordi du er pappa

Ojojoj her er noen sure gitt. Du må virkelig mislike meg og meningene mine. Ikke at skjønner hvorfor da...

Og beklager å skuffe deg, men jeg kommer ikke fra Bærum.

 

Jeg tror nok ikke det er jeg som er sur her... Nei, jeg sier ikke du er fra Bærum, men at du har samme innstillinga. Pappagutten... Jeg misliker holdningene dine ovenfor folk som ikke har en rik pappa eller mamma.

 

Og at du tror at det er mandig å gå med sosseklær og jobbe på kontoret til pappa i forhold til den gutten som er ute og jobber på gården "med bare nevene" og hogger ved, eller veiarbeideren som jobber i solsteika/vinterstormen med tunge ting og ikke har tid til å jåle seg eller dra på shoppingtur med de andre pappaguttevennene sine til New York fordi han er hjemme og arbeider for å forsørge seg selv og familien.

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ja det var mer hot enn de uniformene jeg snakket om.

 

Jeg så rimelig barsk ut i uniform for mange år siden.

Var jo ganske godt trent siden jeg drev med idrett også,men mange ser jo helt dust ut i uniform.

Så en uniform tviler jeg på er nok for alle kvinnfolk(men hva vet jeg kvinnfolk tenner jo faen på rarere ting enn menn..Åhh,hår under armene,let me lick it)...

 

Siden du har slik peiling på hva kvinner liker...

 

To shave,or not to shave before oral action down under in the gledesgrotte?

Lenke til kommentar

Om du er metroseksuell fordi du er pappa

Ojojoj her er noen sure gitt. Du må virkelig mislike meg og meningene mine. Ikke at skjønner hvorfor da...

Og beklager å skuffe deg, men jeg kommer ikke fra Bærum.

 

Jeg tror nok ikke det er jeg som er sur her... Nei, jeg sier ikke du er fra Bærum, men at du har samme innstillinga. Pappagutten... Jeg misliker holdningene dine ovenfor folk som ikke har en rik pappa eller mamma.

 

Og at du tror at det er mandig å gå med sosseklær og jobbe på kontoret til pappa i forhold til den gutten som er ute og jobber på gården "med bare nevene" og hogger ved, eller veiarbeideren som jobber i solsteika/vinterstormen med tunge ting og ikke har tid til å jåle seg eller dra på shoppingtur med de andre pappaguttevennene sine til New York fordi han er hjemme og arbeider for å forsørge seg selv og familien.

Aldri sagt at det er mer mandig å gå med "sosseklær" enn å jobbe på f.eks en gård. Alt jeg sier er at ikke alle jenter har samme smak som deg når det gjelder menn. Som eksempel sier jeg at mange av "sossejente" som du sikkert hadde kalt dem ikke nødvendigvis liker akkurat samme type menn som du liker.

Lenke til kommentar

Shave. Men ikke helt nakent, unntatt på de mest strategiske stedene da. Bare sånn at vedkommende ikke må slåss seg gjennom en jungel og spytte hår etterpå.

 

 

Jeg vedder på at Obama har sett mer Bush enn George.

 

Men dere, jeg snakker da ikke for alle kvinnfolk heller bare meg selv og de jeg kjenner.

 

Det skjønner dere jo.. eller hva?

Lenke til kommentar

Shave. Men ikke helt nakent, unntatt på de mest strategiske stedene da. Bare sånn at vedkommende ikke må slåss seg gjennom en jungel og spytte hår etterpå.

 

 

 

 

 

Hmm,jeg tenkte nå på trynet altså,for oss med skjeggvekst som en ape..

 

Kanskje jeg må ta ett kurs i å lese igjennom innlegget før jeg trykker post. :)

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Om du er metroseksuell fordi du er pappa

Ojojoj her er noen sure gitt. Du må virkelig mislike meg og meningene mine. Ikke at skjønner hvorfor da...

Og beklager å skuffe deg, men jeg kommer ikke fra Bærum.

 

Jeg tror nok ikke det er jeg som er sur her... Nei, jeg sier ikke du er fra Bærum, men at du har samme innstillinga. Pappagutten... Jeg misliker holdningene dine ovenfor folk som ikke har en rik pappa eller mamma.

 

Og at du tror at det er mandig å gå med sosseklær og jobbe på kontoret til pappa i forhold til den gutten som er ute og jobber på gården "med bare nevene" og hogger ved, eller veiarbeideren som jobber i solsteika/vinterstormen med tunge ting og ikke har tid til å jåle seg eller dra på shoppingtur med de andre pappaguttevennene sine til New York fordi han er hjemme og arbeider for å forsørge seg selv og familien.

Aldri sagt at det er mer mandig å gå med "sosseklær" enn å jobbe på f.eks en gård. Alt jeg sier er at ikke alle jenter har samme smak som deg når det gjelder menn. Som eksempel sier jeg at mange av "sossejente" som du sikkert hadde kalt dem ikke nødvendigvis liker akkurat samme type menn som du liker.

 

^^This, slik jeg har oppfattet det av egen observasjon, gjennom venner og egen erfaring så foretrekker jenter som kler seg "penere" gutter som kler seg "penere" og som bruker litt tid på utseende, vi snakker ikke her 1 time på bade for og ta på makeup, pudder, brunkrem osv, men gutter som kler seg pent, og som bryr seg om utseende sitt, de som er litt motebeviste.

 

Jenter som kler seg mer casual vil ofte bli tiltrukket gutter som også gjør det, de som bruker lite tid på badet, ikke bryr seg alt for mye om ting matcher osv osv. Tar jeg ikke helt feil så faller du inn under siste gruppe, men unntak vil det alltid være.

 

Feks hvor ofte ser du en "vestkant" jente med Louis Vuitton veske og prada briller gå hånd i hånd med en gutt med arbeidsbukse, halvskitten hvit t-skjorte, slitne joggesko og litt ustelt på håret?

Lenke til kommentar

Jeg faller under kategorien "mye tid på utseende". Det er nettopp derfor jeg vil ha en gutt/mann som er motsatt. Fordi jeg syns det er min greie å gjøre meg fin og pynte meg og sminke meg og dolle meg opp.

 

Selvsagt kan man forelske seg i hvem som helst, jeg kan forelske meg i en gutt som er litt jålete jeg! Men det er de barske råtassene som virkelig tenner.

Lenke til kommentar

Jeg og en venninne kjørte forbi en fyr som hadde fått bilproblemer her om dagen, han stod på sida av veien i bar overkropp og prøvde fikse det for det var så varmt. Og han var IKKE metro overhodet, han hadde "gammel" slitt olabukse på og brede skuldre, åpenbart naturlig tonet kropp for han hadde ikke definerte muskler, militærkort hår og var bare så fin at halvparten kunne vært nok.

 

Det er seriøst noe av det hotteste jeg har sett på lenge irl..

 

Han så vi glana og gliste til han hahaha han bare lo og sendte oss DET rå manne blikket :love::blush:

 

Hadde han stått i dressjakke og hår drukna i voks og finskjorte så hadde vi ikke snudd oss to ganger engang..

 

I'm just saying...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei Phelge, det var det jeg mente at den ikke var ferdig slitt.. Den var genuint slitt.

 

Poenget mitt er at det er blitt altfor trendy å fake naturlighet og folk stjeler en "look" fordi de innser at jenter har syntes det var hot på de mannfolka som faktisk hadde det utseende naturlig, men for meg så blir det bare for dumt og fake og turn off å kopiere en stil man ikke har "fortjent" da om jeg kan si det sånn.

 

Du spammer forumet vårt.

 

Takk for den... Det forumet "vårt" er like mye mitt, og jeg holder meg i tråden min. det er de andre som kommer inn i min tråd og klager.

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi har skjønt hvilken type menn, du liker, Boil-in-bag-ris, men vær så snill: Slutt å late som om alle kvinner deler akkurat ditt syn på hvilken type menn som er best. Hva er det du egentlig vil diskutere? Hvor mye du misliker alle pappagutter og metroseksuelle? Vi har skjønt det: Du hater dem og liker macho mann som er kjekke og gir faen i hvordan de ser ut. Greit hva annet vil du diskutere?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Maskulinitet forandret seg når media promoterte et image av en mer feminin mann i reklamene sine overalt.

 

model_2.jpg

 

Som vi jenter som vil være tynnere og finere pga alle syltnne anorektiker modellene som vi blir bombardert med så tror jeg de feminine mannfolka i reklamene har påvirket drastisk menn de siste ti åra.

 

Jeg har aldri likt den urbane, trendy, caffe latte, metro stilen og enda mindre liker jeg det når mannfolka kler seg retro og metro.

 

Skulle ønske media brakte frem den rå maskuliniteten igjen, for det metroseksuelle vil ta hele kaka til slutt.

 

Media har jo tatt det som solgte mest fra homofile kulturen og brakt det inn i mainstream, og det selger som bare det blant heterofile og homofile gutter. Gutten faller for det og det syns jeg faktisk er synd. Vi mister de ekte mannfolka og maskuliniteten.

Endret av Boil-in-bag-ris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...