Gå til innhold

[Løst] Trine 2 musproblemer


Anbefalte innlegg

Når jeg åpner Trine 2 får jeg øyeblikkelig problemer med musa mi, den går rett til kanten av spillet og det er ekstremt vanskelig å få den vekk derfra. HELT umulig å spille med.

Har prøvd å endre på noen instillinger uten hell. Har også tatt google til hjelp men etter å ha sett gjennom minst 50 sider har jeg enda ikke funnet noe relevant til mitt problem.

 

Noen som har vært borti liknende og eller har noen som helst ide om hvordan å fikse det?

Setter utrolig pris på hjelp, gledet meg lenge til å spille og har endelig tid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke åpnet alle spillene mine men har nå oppdaget liknende problem med HL2. I menyen fungerer ting fint men når jeg starter spillet står karakteren og spinner og det er nesten umulig å stoppe det.

Terraria vil ikke respondere på noen tastekommandoer hverken mus eller tastatur.

 

Så tenkte det kan være greit å legge til litt info om systemet mitt.

Intel i5 2500k

Asus P8Z68 Hovedkort

Asus radeon HD 7850

16GB ram

SSD på system og spilldisk

800W PSU

2x 24" monitor

Bruker MurGeeMon til å låse musa til en skjerm mens jeg spiller

Lenke til kommentar

Etter jeg fant ut at det påvirket fler spill enn Trine2 gjorde jeg et nytt søk og fant et tips som funket

 

Synergy driverne kan tydligvis kverke spillene dine, så vær obs på det! Selv om du ikke har selve programmet åpent ligger det noe i bakgrunn å kjører som, hvertfall ikke her, ikke lar seg lukke.

Om noen har noe innsikt i hva dette kommer av vil jeg gjerne høre.

 

Så nå er alt i skjønneste orden og jeg skal spille!

Endret av FluFFy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...