Gå til innhold

Resultatene


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en gutt på 15,5år, 16 i desember. Jeg startet med styrke for 5 MND siden. Jeg makset da 50 i benk og trente med litt mindre. Den dag idag - etter 5 mnd makser jeg 75 og trener med 60. Jeg er super fornøyd med disse resultatene, men på den andre siden har ikke musklene økt i masse, altså de har ikke blitt større? Hvorfor blir jeg bare sterkere? hvorfor blir ikke biceps, triceps osv større?

Spiser også 4 egg etter hver trening og får i meg 1,5g protein.

 

Måltidene kan se slik ut:

Frokost: Brødskiver med tunfisk/musli

Lunsh: Salat, med kylling

Før trening: Pasta med kylling

Etter trening: 3 egg

Middag: Kjøttprodukter grønnsaker

Kvelds: Knekkebrød/ Brød med pålegg

Jeg spiser vel ikke for lite?

 

Ja, spm er da hvorfor blir jeg ikke mere bola bare sterkere?

 

BTW er jeg 186 høy og veier 75.

Endret av MrPerfect
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror genene dine har endel å si på det, altså, du kan ikke gjøre noe med det. Jeg er ingen ekspert på det området men genene dine skal ha endel å si.

Okei så det vil da si at for meg er det teknisk sett umulig og vokse i armene, altså få større armer osv? WTF

Lenke til kommentar

Om du ikke øker i masse så spiser du for lite, enkelt og greit.

 

Tror genene dine har endel å si på det, altså, du kan ikke gjøre noe med det. Jeg er ingen ekspert på det området men genene dine skal ha endel å si.

Okei så det vil da si at for meg er det teknisk sett umulig og vokse i armene, altså få større armer osv? WTF

 

Selvfølgelig er det mulig, men for å øke i masse må du ligge i et kalorioverskudd. Det jeg gjør er å lage meg et kostprogram, for så å spise det samme hver dag. Det er det enkleste. Man blir lei, og det smaker ikke særlig godt, men det funker.

 

Edit:

 

Det første som slår meg når jeg ser på kostholdet ditt er at du spiser som ei lita jente. Du er ikke i nærheten av å få i deg nok kalorier for å kunne gå opp i vekt og øke i volum. Jeg spiser langt mer enn dette når jeg er på diett for fettreduksjon, og du null sunt fett i kostholdet ditt.

 

Les denne:

 

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=36676.0

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Om du ikke øker i masse så spiser du for lite, enkelt og greit.

 

Tror genene dine har endel å si på det, altså, du kan ikke gjøre noe med det. Jeg er ingen ekspert på det området men genene dine skal ha endel å si.

Okei så det vil da si at for meg er det teknisk sett umulig og vokse i armene, altså få større armer osv? WTF

 

Selvfølgelig er det mulig, men for å øke i masse må du ligge i et kalorioverskudd. Det jeg gjør er å lage meg et kostprogram, for så å spise det samme hver dag. Det er det enkleste. Man blir lei, og det smaker ikke særlig godt, men det funker.

 

Edit:

 

Det første som slår meg når jeg ser på kostholdet ditt er at du spiser som ei lita jente. Du er ikke i nærheten av å få i deg nok kalorier for å kunne gå opp i vekt og øke i volum. Jeg spiser langt mer enn dette når jeg er på diett for fettreduksjon, og du null sunt fett i kostholdet ditt.

 

Les denne:

 

http://www.treningsf...p?topic=36676.0

Hei Thomas! Jeg er veldig nybegynner naar det gjelder kostholdet, og jeg ser du vet mye, saa jeg skal legge meg flat og ikke diskutere med deg! Tusen takk for svar!

 

Og tusen takk for linken!

Men har et par spm til deg, siden du virker saa rutinert :) &--#62;&--#62;&--#62;&--#62;

 

Kan du gi meg noe tips istedenfor proteinpulver, altsaa hva kan jeg erstatte proteinpulveret med? Eller er det virkelig et MUST ?

Jeg vil ikke ah en BOLA kropp, men vil ha store armer, veltrente bein og fin markert sixpack, blir jeg ikke rimelig feit ved og spise saa mye? Jeg er redd for og legge paa meg alt for mye.

La oss naa si jeg oker i masse og faar de musklene jeg onsker, hvordan skal jeg da faa bort fettet, uten at musklene forsvinner? Siden jeg maa lope for og faa bort fett?

Kan jeg erstatte havregryn med blaabaermusli? Eller er havregryn MYE bedre?

Og sist, hvor mye burde jeg veie til en hoyde paa 186/7 og er 15 snart 16 aar?

 

Takk for svar! :)

 

Btw, saa du siterte meg i en traad, og det jeg har blitt fortalt er og ikek bry meg om kostholdet, pga jeg forsatt er ung og trenger det jeg faar i meg :D Men det var tydeligvis feil &--#62;P

 

OG noe annet alternativer for karbohydrat(pulver) ?

Endret av MrPerfect
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...